Forum Renault Laguna Klub Polska Strona Główna Renault Laguna Klub Polska
LAGUNA KLUB POLSKA
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Renault Laguna GT 2.0 turbo

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Renault Laguna Klub Polska Strona Główna -> Ciekawostki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yankees




Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielkopolska <Chobienice>

PostWysłany: Wto 20:15, 27 Cze 2006    Temat postu: Renault Laguna GT 2.0 turbo

Cześć, paczcie na to: 2 litry i 205KM Shocked Twisted Evil
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kornholio
Klubowicz



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 404
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa okolice

PostWysłany: Wto 20:31, 27 Cze 2006    Temat postu:

zaaaaaaaaajebista, chyba sie zakochalem Smile Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Laguna Dave
Klubowicz



Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 481
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: gorzow wlkp/poznan

PostWysłany: Wto 22:20, 27 Cze 2006    Temat postu:

Dziwne, cena taka sama jak za Octavie II RS... przeciez lalka jest chyba bardziej teges... Shocked

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marco
Administrator
<font color=red>Administrator</font>



Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 1327
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piaseczno

PostWysłany: Wto 22:25, 27 Cze 2006    Temat postu:

Super autko Exclamation Z tego co wiem to ten sam silnik montowany jest do Megane Sport, gdzie ma 225 koni. Wystarczy zmienic oprogramowanie silnika na takie co jest własnie w tym Megane i mamy o 20 koni więcej Laughing Oczywiście bez jakiekolwiek zagrożeń dla silnika Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Alonso




Dołączył: 22 Mar 2006
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 12:27, 11 Lip 2006    Temat postu:

Trzeba by zobaczyć wykresy mocy i momentu dla tych 225 KM, bo może się okazać że są tak różne od tych z wersji "205", że warto by zmienić przełożenia w skrzyni. A tego się już softem nie zrobi.
Mi tam wystarczy 2.0T w podstawowej wersji 170 KM.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciej
Klubowicz



Dołączył: 13 Mar 2006
Posty: 550
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Wto 16:16, 11 Lip 2006    Temat postu:

Jak narazie tylko siedziałem w takiej Ladze 2.0 Turbo Wink
Jeździł nią natomiast mój kumpel z Renault i .... do tej pory chłopak przezywa jakiego to ma kopa Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dedis
Klubowicz



Dołączył: 13 Cze 2006
Posty: 295
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chorzów

PostWysłany: Wto 17:49, 11 Lip 2006    Temat postu:

no troszke dłubnąć program, dolot z intercoolerem, może wydech i z 250 kucy by było pewnie. silnik fajnie pewnie smiga, ale jakoś nie wierze w te 7,2 do setki (to jednak waży "troche") i ma obleśne zegary! bleee!

octaviaII RS kosztuje 108 800, ale jest o klasę niżej (to kompakt - przerośniety, ale kompakt) i jest bardziej sportowa, bo Laguna w tej wersji to dalej komfortowe auto z mocnym silnikiem, a octa już pod każdym względem jest szybka Smile

pozdro!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Alonso




Dołączył: 22 Mar 2006
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 13:27, 12 Lip 2006    Temat postu:

Dedis napisał:
ma obleśne zegary

Słyszałem że można zamówić 2.0GT z "normalnym" wnętrzem - wiadomość z któregoś warszawskiego salonu (przez kliku pośredników) o gościu z Belgii, który chciał mieć jasną tapicerkę i zwykłą deskę, biegi itp.

A co "kompaktowości" Octavii II to można by się spierać. Jest co prawda robiona na platformie Golfa, ale to jedyny argument. Z tym że na przykład Mazda "3", Focus i Volvo S40/V50 też są robione na jednej "płycie", a nikt nie próbuje nazywać tego Volvo kompaktem. Poza tym w Octavii II naprawdę jest sporo miejsca, a tak wielkiego bagażnika ze świecą szukać nawet w autkach klasy średniej WYŻSZEJ.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ghost




Dołączył: 30 Mar 2006
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg

PostWysłany: Czw 9:07, 13 Lip 2006    Temat postu:

Jeździłem wersją GT (poprzedni właściciel mojej Lalki kupił taką) i 2.0T(u mnie w serwisie mieli ją jako auto testowe). Lala GT ma wyraźnie lepsze osiągi od 2.0T turbina "pompuje" praktycznie od najniższych obrotów i nie trzeba jej kręcić żeby dostała mocy, ma twardsze zawieszenie, osobiście cenie sobie komfort i jak dla mnie jest ciut przy twarde, może wyda się to dziwne ale 2.0T w moim odczuciu jeździ sie zdecydowanie lepiej jest bardziej komfortowa choć słabsza mimo to pozwala od czasu do czasu poszaleć Very Happy no i te w/w zegary...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Alonso




Dołączył: 22 Mar 2006
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 10:51, 13 Lip 2006    Temat postu:

2.0GT jest biturbo, dlatego łatwiej było zorganizować ciąg od samego dołu obrotów. A ten zawias jest rzeczywiście dość twardy, zwłaszcza jeśli porównuje się go z zawieszeniem "zwykłych" Lagun. Ale jeśli ktoś wsiądzie do 2.0GT po innym autku, np. jakimś sprężysto i dość twardo zestrojonym japońcu, to może nie zauważyć różnicy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marco
Administrator
<font color=red>Administrator</font>



Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 1327
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piaseczno

PostWysłany: Czw 10:54, 13 Lip 2006    Temat postu:

Alonso napisał:
2.0GT jest biturbo


Shocked Tam jest chyba jedno trubo Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ghost




Dołączył: 30 Mar 2006
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg

PostWysłany: Czw 11:07, 13 Lip 2006    Temat postu:

może koledze Alonso chodziło o soft turbo...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dedis
Klubowicz



Dołączył: 13 Cze 2006
Posty: 295
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chorzów

PostWysłany: Czw 21:08, 13 Lip 2006    Temat postu:

a może o turbo o zmiennej geometrii... w rzędowej cztero - cylindrówce cieżko zastosować dwie turbiny... mało prawdopodobne, ale możliwe w seryjnym aucie (moge sie mylić ale tak mi sie zdaje)

pzdr!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Alonso




Dołączył: 22 Mar 2006
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 11:47, 14 Lip 2006    Temat postu:

W 2.0GT chyba rzeczywiście jest jedna turbina, w każdym razie w sieci nic o biturbo nie znalazłem. Ale dwóch ludzi z polskiego Renault niezależnie od siebie twierdziło że jest biturbo - z tym że było to tuż przed pojawieniem się tego silnika w Polsce. Przepraszam że nie sprawdziłem tej informacji.
Turbina raczej na pewno ma zmienną geometrię, a soft turbo raczej to nie jest sądząc po osiąganej mocy.
Dwie sprężarki mogą współpracować z rzędowym silnikiem, z tym że są różne metody ich połączenia ze sobą i włączania się w zależności od obrotów i obciążenia silnika. Wydaje mi się że w widlastych chyba zawsze jedno turbo obsługuje jeden rząd cylindrów - ale może się mylę. No i jeszcze kwestia rozróżnienia która z tych wersji to bi-turbo, a która twin-turbo - "twin" bardziej wygląda na identyczne turbiny, więc wersję z widlastych.
W sumie cieszę się żę w 2.0GT jest jedna turbina, bo to oznacza że 205 KM uzyskano bardziej softwarowo niż hardwarowo. Czyli że zwykłe 2.0T można w razie potrzeby podciagnąć samym softem. Ciekawe tylko czy w obu wersjach jest ta sama turbina.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dedis
Klubowicz



Dołączył: 13 Cze 2006
Posty: 295
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chorzów

PostWysłany: Pią 21:42, 14 Lip 2006    Temat postu:

twin i bi - turbo to to samo.
oba mają dwie te same turbiny i każdy rząd cylindrów po jednej - musi być równowaga.
są układy rzędowe o dwóch turbinach ale to raczej w 6-cio cylindrówkach (BMW ma swojego disela wszechmogącego w którym dzięki dwóm różnym turbinom osiągnięto 276 KM z 3 litrów pojemności (diesel!) i zdaje sie 560Nm) do toyoty supry tunigowcy wkładają po dwie turbiny (to tez R6)
turbiny o zmiennej geometri są już w praktycznie każdym nowoczesnym doładowanym silniku (mała bądź brak turbodziury i b.dobre osiągi)

mogłem sie gdzies pomylić bo mam 12h pracy za sobą ale pozdro!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Renault Laguna Klub Polska Strona Główna -> Ciekawostki Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin