Forum Renault Laguna Klub Polska Strona Główna Renault Laguna Klub Polska
LAGUNA KLUB POLSKA
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

praca silnika na wysokich obrotach - F3R
Idź do strony 1, 2  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Renault Laguna Klub Polska Strona Główna -> Off-Topic
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kornholio
Klubowicz



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 404
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa okolice

PostWysłany: Nie 22:54, 02 Lip 2006    Temat postu: praca silnika na wysokich obrotach - F3R

mam do Was jedno pytanie, generalnie to do osob z silnikami 2.0 8V, chodzi mi o prace silnika przy wysokich obrotach - powyzej 4tysi - kiedys Raf19 napisal jak przeciagnal lagunke bodajze na 3jce do chyba 5,5 tys. obrotow - chyba pisal wtedy o tym jak sie z kims scigal, juz wtedy wyrazilem swoje zdziwienie a Raf powiedzial ze przeciez czerwone pole jest od 6 wiec 5 to nie jest duzo.
No wlasnie, a u mnie powyzej 4 tys/obr silnik zaczyna sie trzasc i tak halasowac jak by zaraz mial wyskoczyc przed samochod, przy 4.5 to ryczy juz jak zarzynany prosiak, wiec do 5 to juz bym sie nie odwazyl go przeciagnac bo bym sie po prostu bal Rolling Eyes

Jestem ciekawy jak jest u Was ?? Wiem ze na codzien nikt nie jezdzi pod czerwone pole, ale napewno kazdemu nie raz sie zdarzylo troszke pocisnac ze startu Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jewel_Quest
Klubowicz



Dołączył: 12 Mar 2006
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: GRUDZIADZ

PostWysłany: Nie 22:59, 02 Lip 2006    Temat postu:

A co tam jutro sprawdze i Ci zamelduje. Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bercikw
Klubowicz



Dołączył: 24 Maj 2006
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SZCZECIN

PostWysłany: Nie 23:06, 02 Lip 2006    Temat postu:

Witam!
Może nie do końca na temat bo inny samochód ale moje doświadczenia są takie.
Kiedyś a było to w 1999 roku miałem służbową Skodę wtedy jeszcze FELICJĘ. I było tak: firma zwracała koszty paliwa więc lałem do baku to co najlepsze VPOWER Shella. Jak nalałem do baku "byle" czego np PB95 to silnik Skody 1,6 chodził jak chciał a max to był 4500 obrotów i nic więcej. Ale po VPOWERze to miał takiego kopa że jak silnik dochodził do 5500 obrotów a było to już na czerwonej kresce to komputer(może jakieś inne ustrojstwo nie wiem) odcinał paliwo i silnik dochodził do odpowiednich obrotów. Ze swojim prywatnym autem nie próbowałem już tego ale w tej Skodzie zabawa była przednia. Z mojego doświadczenia wychodzi że każdy silnik ma kawałeczek zapasu byle tylko go nie przegrzać. A spróbować warto!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kornholio
Klubowicz



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 404
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa okolice

PostWysłany: Nie 23:30, 02 Lip 2006    Temat postu:

Az z ciekawosci jutro zaleje V-powera bo akurat rezerwe juz mam i zobaczymy czy cos sie zmieni :]

No i niecierpliwie czekam na relacje Jewel_Quest'a Very Happy

W ogole to planuje wyregulowac zawory bo podejzewam ze wczesniej nikt tego nie robil, napewno pozytywnie to wplynie na prace silnika, tylko poki co moj darmowy mechanik nie ma dla mnie czasu Sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Laguna Dave
Klubowicz



Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 481
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: gorzow wlkp/poznan

PostWysłany: Pon 0:12, 03 Lip 2006    Temat postu:

No jest chalas z tym przeciaganiem, ale ja na dwupasmowkach ze swiatel regularnie przeciagam zostawiajac wszystkich z tylu. Wydaje mi sie ze bardziej sprzeglo dostaje umnie i wyje niz sam silnik. Jak jade 180 to i tak mam 5 tys obrotow a przy 200 to juz prawie czerwone pole i tak ze 30min na jakiejs dobrej drodze i bez wiekszych problemow Cool

Silnik mam '94 1,8 8v wiec to jeszcze nie to ale dziwi mnie to ze niejeden okularnik dostal i omega bo bejki to juz mnie odstwaiaja.

jedno mnie tylko wkurza ze na 3 biegu musze dochodzic do 130-140 Confused


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Malczyk2000
Boss Regionalny
woj. Lubelskie



Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pon 8:36, 03 Lip 2006    Temat postu:

Mam F3R i fakt że na wyższych obrotach jest trochę głośny. Ale mój się kręci do 6000 bez problemu i wcale aż tak nie hałasuje. No a 4-4,5 tyś to już można normalnie jezdzić bo nie jest wcale aż tak głośno.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kornholio
Klubowicz



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 404
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa okolice

PostWysłany: Pon 10:08, 03 Lip 2006    Temat postu:

Kurcze, chyba dzisiaj nagram soundtracka z pracy mojego silnika i sami ocenicie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
raf19
Klubowicz



Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 914
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tłuszcz ( mazowieckie )

PostWysłany: Pon 15:50, 03 Lip 2006    Temat postu:

Ej no Kornholio jak się spotkamy to Cię przewiozę.Wczoraj brykałem noi normalnie do 6000 obrotów mi się wkręca no i wiadomo że buczy ale jak zmieniasz z dwójki na trójkę to tak Cię wpierdziela w siedzenia że ho ho.U mnie silnik jest tylko na benzynce i taka jazda sporo kosztuje , normalnie wskazówka spada w oczach.Wczoraj kilka razy miałem na dwójce około 80 km/h i to bez problemów.Silnik równo ciągnie.Ty zdaje się masz Gaz więc na gazie może byc tak jak mówisz.Ale zalej benzynki rozgrzej silnik dobrze i potem daj Jazzu to zobaczysz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jewel_Quest
Klubowicz



Dołączył: 12 Mar 2006
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: GRUDZIADZ

PostWysłany: Pon 22:12, 03 Lip 2006    Temat postu:

qwa zapomniałem ,ale sprawdze Ci to w srode Twisted Evil



Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jacek87




Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pomiechówek

PostWysłany: Pon 22:23, 03 Lip 2006    Temat postu:

Witam Was. Ja mam Lagunke 2.0 8v i na każdym biegu idzie do 6 tyś obrotów bez problemu, tylko na 5 mi się nie udało, bo nie mam gdzie. A co najciekawsze to na gazie Very Happy Mam przebiegu 227 tyś i jedynie wydech słysze przy niskich obrotach, bo mi przepuszcza na uszczelce, a poza tym nic się z nim nie dzieje, nic nie wali i chałasuje. Codziennie wskazówka obrotomierza dochodzi do 6 tyś i wszystko jest dobrze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kornholio
Klubowicz



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 404
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa okolice

PostWysłany: Pon 22:43, 03 Lip 2006    Temat postu:

zrobilem dzisiaj maly test, to znaczy zalalem v-powerka i jak wracalem z roboty to troche przeciagnalem go do 5 tys. na 4 biegu do 150 i potem na 5 do 180 i sie warunki drogowe skonczyly Razz , napewno jest lepiej niz na gazie, halas jest przy 5 tys. okropniasty ale jakis taki inny niz na gazie, moze bardziej znosny.

nakrecilem filmik komorka, lipnie wyszlo bo jedna reka trzymalem telefon a druga kierownice, postaram sie zrobic cos lepszego, najlepiej od zera az do 5tego biegu tylko musze jakis patent na trzymanie telefonu wymyslec Razz

[link widoczny dla zalogowanych]

Witam kolege Jacka, czasami bywam w pomiechowku bo starzy maja tam dzialke to moze kiedys sie stykniemy Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jacek87




Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pomiechówek

PostWysłany: Pon 22:51, 03 Lip 2006    Temat postu:

Witam Cię Very Happy Nie ma problemu...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Laguna Dave
Klubowicz



Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 481
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: gorzow wlkp/poznan

PostWysłany: Pon 23:03, 03 Lip 2006    Temat postu:

Kurde obcykalem filmik to moja lala tak nie wyje, tam w tle slychac taki ryk silniczka i to juz faktycznie przy 4 tys... wedlug mnie cos nie tak Cool



kornholio napisał:
Witam kolege Jacka, czasami bywam w pomiechowku bo starzy maja tam dzialke to moze kiedys sie stykniemy Very Happy


Stykniemy, kurde panowie co sie dzieje Question Question Question Laughing Laughing Laughing Laughing


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Laguna Dave dnia Pon 23:09, 03 Lip 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jacek87




Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pomiechówek

PostWysłany: Pon 23:06, 03 Lip 2006    Temat postu:

A co się dzieje??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kornholio
Klubowicz



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 404
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa okolice

PostWysłany: Pon 23:18, 03 Lip 2006    Temat postu:

no wlasnie, tez mi sie wydaje ze az tak glosno byc nie powinno tymbardziej ze mowicie ze u Was tak nie jest, ktos ma jakis pomysl co moze byc przyczyna ?? Confused

Dave, masz chyba jakies niezdrowe skojazenia Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Renault Laguna Klub Polska Strona Główna -> Off-Topic Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin