Forum Renault Laguna Klub Polska Strona Główna Renault Laguna Klub Polska
LAGUNA KLUB POLSKA
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jak zwiekszyc moc w lagunie 1,8 +GAZ

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Renault Laguna Klub Polska Strona Główna -> Tuning
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ptysiek7777




Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 23:57, 09 Lut 2006    Temat postu: Jak zwiekszyc moc w lagunie 1,8 +GAZ

witam posiadam Rnaulta LAgune z 1995r jak na moje oko jest bardzo zamulona, nie ma w sobie tego czego s w zasadzie poza komfortem nic nie ma:) usunalem blad sondyt lambda, zamirzam zmienic zalkowicie wydech; dodanie strumienicy wyrzucenie katalizatora, dodanie wydechu sportowego. Myslalem rowniez na zmiana swiec i jak miporadzono jakisplyn na cyzszczenie wtrysku co Wyo tym sadzicie:) czekam na wasze opinie:) pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maxkow




Dołączył: 14 Sty 2006
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 0:50, 10 Lut 2006    Temat postu:

Witaj Ptysiek jezeli o mnie chodzi to strumienicy bym nie zakladał bo nic ona nie da. Jezeli chcesz zmienic uklad wydechowy to najwiecej by ci dała wymiana calego układu wydechowego to jest poczawszy od poczatku, sportowy kolektor wydechowy zamiast katalizatora dałbym tłumik przelotowy zwiekszył srednice rur zamiast ostatniego fabrycznego tłumika, sportowy wydech(czytaj sportowy ,a nie pseudosportowy Smile ) Jezeli chcialbys sie w to konkretnie bawic to radze podjchac do firmy tuningowej lecz koszt tego raczej mały nie bedzie. Co zas tyczy sie swiec to nie sadze by cos ci dały , jesli zas chodzi o płyn do czyszczenia wtrysku to napewno nie zaszkodzi . Prawda jest taka ze z motora 1,8 za duzo sie nie wyciagnie Jezeli chcialbys aby lepiej sie zbierała to proponuje zbierac kase na motor 3.0 . Przeprowadz swapa i masz juz wystarczajaco kucykow pod maska do sprawnego poruszania sie. No niestety Laguna demonem predkosci nie jest.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hose
Klubowicz



Dołączył: 28 Paź 2005
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Naas/Irlandia

PostWysłany: Pią 1:38, 10 Lut 2006    Temat postu:

a wedlug mnie w silniku 1.8 drzemia jeszcze spore zasoby mocy tymbardziej ze moje 1.6 wydaje mi sie calkiem zwawe. oczywiscie wiaze sie to z kosztami , ale sumujac wszystkie te rzeczy poczawszy od sportowego wydechu,chip tuningu, skonczywszy na NOS-e mozna wyciagnac pare dodatkowych kucykow i poprawic moment obrotowy. kwestia tylko ile czasu kasy i checi chcemy temu poswiecic oczywiscie nie zaprzeczam ze swap 3.0 jest rowniez dobrym i efektywnym rozwiazaniem

pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
radek.
Klubowicz



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piła

PostWysłany: Pią 15:02, 10 Lut 2006    Temat postu:

Myślę Hose że twoje 1.6 jest nawet żwawsze od 1.8 bo masz więcej koni.
Zgadzam się że z silnika 1.8 da się jeszcze coś wyciągnąć. Silnik Volkswagena 1.8 turbo ma seryjnie 150 KM a widziałem nawet Audi A4 z takim silnikiem o mocy 400 koni. Dużo można zrobić , to tylko kwestia kasy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maxkow




Dołączył: 14 Sty 2006
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 15:19, 10 Lut 2006    Temat postu:

Z kazdego silnika da sie cos jeszcze wyciagnac tylko wezcie pod uwage ze ten silnik co ma Ptysiek ma juz ponad 11 lat i niestety juz troche km poza soba . Wiec trzeba sie zastanowic czy zwiekszenie mocy przez integracje w mechanike nie zmniejszy zywotnosc tego silnika . Podstawa do tuningu jest silnik w bardzo dobrym stanie , bo co z tego ze załozysz sobie np NOS-a skoro po paru strzalach moze silnik nie wytrzymac. I zrobia sie dodatkowe koszta. Wbrew pozorom najlepiej dodac KM przez wymiane na mocniejszy motor .Swój jak jest w dobrym stanie to mozesz zawsze sprzedac dolozyc troche i mozesz smigac np 3,0 a jak wtedy ci bedzie mało to mozesz go tuningowac dalej:).Co zas tyczy sie chipow to sa one dobre do aut z turbina . W lagunie chip raczej nie wiele da Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
radek.
Klubowicz



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piła

PostWysłany: Pią 15:27, 10 Lut 2006    Temat postu:

Zgadza się. Chipowanie wolnossących benzyniaków podnosi moc o ok. 10%.Raczej nie warto.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rodzyn
Złota rączka



Dołączył: 30 Lis 2005
Posty: 1340
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Pią 16:53, 10 Lut 2006    Temat postu:

Zgadzam sie z wszystkimi wczesniejszymi wypowiedziami kolegow. Co do zmiany tlumika na sportowy to musisz sobie to dokladnie przemyslec bo nie ma to sensu jesli nie zrobisz tez calego ukladu dolotowego. Po drugie pogorszy sie w znacznym stopniu komfort jazdy przez wiekszy halas w kabinie. Jesli chcesz dodac moc poprzez doladowanie silnika to jego stan jest praktycznie bez znaczenia boi tak wszystkie podzespoly musza zostac wymienione na bardziej wytrzymale tylko jest jeden zasadniczy minus - cena od ok.7000zl w gore Shocked . Najtanszym kosztem mozesz podniesc moc wymieniajac motor na wiekszy mocniejszy. Ja mialem 1.8 8V i wymienilem na 2.0 8V i pomalu rozgladam sie za 3.0 V6 24V ale juz nie szukam samego silnika tylko calego samochodu bo tylko wtedy ma to jakis sens. Powiem ci tylko ze nie ma sensu kupowac samego silnika 3.0 bo za osprzet do niego zaplacisz tyle co za silnik a to juz staje sie nie oplacalne.
Plyn do wtryskow polecam tak jak i do paliwa - leje to caly czas.
I jeszcze slowko na temat Nos-a pewien tuner powiedzial ze Nos to nie podniesienie mocy a jedynie chwilowe jej zwiekszenie Wink . Niby to tosamo ale stale podniesienie mocy to cos innego od takiej instalacji.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marco
Administrator
<font color=red>Administrator</font>



Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 1327
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piaseczno

PostWysłany: Pią 20:45, 10 Lut 2006    Temat postu:

No niestety, raczej nie podniesiesz jakoś satysfakcjonująco moc swojej Laguny. Te modyfikacje, co napisłeś, mogą podnieść moc o kilka-kilkanaście koni, ale nie dadzą jakiegoś oszałamiającego rezultatu... Jedynie pozostaje jakieś głębsze modyfikacje (np. turbo) bądź swamp na np. 3.0 V6 Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Renault Laguna Klub Polska Strona Główna -> Tuning Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin