Forum Renault Laguna Klub Polska Strona Główna Renault Laguna Klub Polska
LAGUNA KLUB POLSKA
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Laguna 2.0 IDE + TURBO ?
Idź do strony 1, 2  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Renault Laguna Klub Polska Strona Główna -> Tuning
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Seb_s




Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skawina

PostWysłany: Sob 21:37, 08 Lip 2006    Temat postu: Laguna 2.0 IDE + TURBO ?

Co byście poweidzieli na założenie turbiny do Laguny 2.0 IDE z końcówki roku 2001. Mam teraz 140 koni mechanicznych, na ile to zwiększy moc i co ze spalaniem. A najważniejsze gdzie to założyć i jaka jest cena. Czekam na odpowiedzi. Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
raf19
Klubowicz



Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 914
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tłuszcz ( mazowieckie )

PostWysłany: Sob 21:41, 08 Lip 2006    Temat postu:

Czy do bezpośredniego wtrysku mozna turbinę tego nie wiem.Jeśli można to autoryzowany warszat na pewno Ci to dobrze założy.A koszta myślę że od 8000 zł w wzwyż.Nie piszę górnej granciy bo na pewno jest niograniczona

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marco
Administrator
<font color=red>Administrator</font>



Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 1327
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piaseczno

PostWysłany: Sob 22:14, 08 Lip 2006    Temat postu: Re: Laguna 2.0 IDE + TURBO ?

Seb_s napisał:
Co byście poweidzieli na założenie turbiny do Laguny 2.0 IDE z końcówki roku 2001. Mam teraz 140 koni mechanicznych, na ile to zwiększy moc i co ze spalaniem. A najważniejsze gdzie to założyć i jaka jest cena. Czekam na odpowiedzi. Very Happy


Wszystko zalezy ile chcesz przeznaczyć pieniedzy na tą operację. Najlepiej byłoby, jakbyś udał sie do dobrej fimy zajmującej się tuningiem mechanicznym, aby doradzili Tobie co bedzie najlepsze dla twojego silnika. CO do przyrostu wszystko zależy od tego jakiej wielkości zainstalujesz turbinę oraz jak zostanie zaprogramowany komputer


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
andre3




Dołączył: 18 Cze 2006
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: warszawa

PostWysłany: Nie 0:11, 09 Lip 2006    Temat postu:

witam.ja spotkałem sie z turbiną w idei.niestety należy mocno zainwestować welementy silnika ponieważ samo turbo powoduje częste awarie silnika.do wymiany są tłoki,korby,obróbka głowicy zawory wałki.natomiast głównym problemem jest to że silnik F5R czyli idea ma bezklinowy rozrząd i jest on podatny na przestawienia.ale dla chcącego nic trudnego.tylko koszt to ponad 10 tyś zł lekką ręką.

pozdrawiam.


lag.newada milenium 1.8 16v 99r
bmw 325 24v coupe 200hp 94r oba bez nitro lpg.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kornholio
Klubowicz



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 404
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa okolice

PostWysłany: Nie 18:46, 09 Lip 2006    Temat postu:

czyli wychodzi na to ze prosciej byloby kupic lagune 3.0 V6 niz wlozyc turbo do 2.0 8V

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rodzyn
Złota rączka



Dołączył: 30 Lis 2005
Posty: 1340
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Śro 20:57, 12 Lip 2006    Temat postu:

kornholio napisał:
czyli wychodzi na to ze prosciej byloby kupic lagune 3.0 V6 niz wlozyc turbo do 2.0 8V

Jesli chodzi o 2.0 8V i jego uturbienie to caly pic polega na jednym zasadniczym "problemie" a mianowicie silnik ten ma uklad wydechowy od strony grodzi silnika, gdyby bylo odwrotnie to nie bylo by problemu (taka dostalem kiedys odpowiedz od kolegi w temacie. Oczywiscie dalo by rade ale za duzo przy tym kabinowania i koszta o wiele wieksze.)

PS: (podobno) najlatwiej i najtaniej uturbic N7Q - bo te silniki wystepowaly tez z turbo fabrycznie (ale tylko w volvo).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Seb_s




Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skawina

PostWysłany: Czw 10:08, 13 Lip 2006    Temat postu:

Właśnie ja mam silnik N7Q, ale jaki to jest rząd wielkości i na ile to wzmocni samochód

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rodzyn
Złota rączka



Dołączył: 30 Lis 2005
Posty: 1340
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Czw 21:11, 13 Lip 2006    Temat postu:

Seb_s napisał:
Właśnie ja mam silnik N7Q, ale jaki to jest rząd wielkości i na ile to wzmocni samochód

Moc ktora mozna osiagnac to od 160KM 200KM po tyle chyba mialy volviany a koszt to raczej kwestia znalezienia dawcy czesci i robocizna (od 4tys w gore).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kornholio
Klubowicz



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 404
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa okolice

PostWysłany: Czw 22:07, 13 Lip 2006    Temat postu:

moj znajomy zalozyl sobie ostatnimi czasy do nexii 1.5 8v 75KM turbinke i twierdzi, jak to mowi "z czystej matematyki wynika.." ze ma teraz 130 KM....ciekawe tylko jak dlugo silnik wytrzyma

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Laguna Dave
Klubowicz



Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 481
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: gorzow wlkp/poznan

PostWysłany: Pią 10:00, 14 Lip 2006    Temat postu:

No a ma teraz jebniecie ta nexia? czy tak sobie czy wogolle? jak jest kornholio Question Question Question Cool Cool Cool

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Alonso




Dołączył: 22 Mar 2006
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 11:58, 14 Lip 2006    Temat postu:

kornholio napisał:
"z czystej matematyki wynika.." ze ma teraz 130 KM....

Dobre. To trochę jak z tym gościem, który do Golfa 100 KM założył sobie stożkowy filtr (+10 % mocy), magnetyzery na paliwo, powietrze, spaliny i obieg wody (po 5 % każdy), box (+ 20 %) i twierdził że "z samej matematyki" wynika że ma 160 KM. Tylko jakoś do hamowni nie chciało mu się jechać....
Miałem okazję kilka razy jeździć miękko uturbionym Volvo S40 (czyli 165 KM), ale nie podobał mi się bo miał sporą turbodziurę. Ale gdy już minęła to niewątpliwie autko było bardzo żwawe.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bercikw
Klubowicz



Dołączył: 24 Maj 2006
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SZCZECIN

PostWysłany: Pią 17:33, 14 Lip 2006    Temat postu:

Jeżdziłem Nexią trochę lat i powiem tyle - głowica tego silnika (8V) długo nie wytrzyma. Ja raz przegrzałem silnik (siadła pompa wody) nie zauważyłem temperatury dosłownie 1 km i głowica poszła na złom. Są one tak delikatne z tak cienkimi ściankami że dupowate splanowanie głowicy powodowało wydmuchanie uszczelki w ciągu 500 km. Samochód jako taki zajebisty ale ta głowica to najbardziej delikatna rzecz w tym aucie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kornholio
Klubowicz



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 404
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa okolice

PostWysłany: Pią 20:02, 14 Lip 2006    Temat postu:

No on jest nia zajebiscie zajarany i chyba 3/4 tego tuningu funkcjonuje w jego podswiadmosci bo na drodze efekt jest taki sobie, owszem zbiera sie napewno duzo lepiej bo jakby nie bylo turbina dziala, tylko pozostaje to "ALE" to ciagle nexia

Moj kumpel ma Impreze 2.0 turbo no i to jest to co trygryski lubia najbardziej Very Happy Very Happy To auto po prostu ma sens, a ta nexia to zeby sobie tam 2 turbiny wsadzil to i tak nie zrobila by na mnie wrazenia.

p.s. moze ktos chce kupic ? bo jest do wziecia, subaru nie nexia oczywiscie Razz [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dedis
Klubowicz



Dołączył: 13 Cze 2006
Posty: 295
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chorzów

PostWysłany: Pią 22:32, 14 Lip 2006    Temat postu:

koszt założenia suszarki do takiego silnika (nowoczesny i "nie mający pojęcia" o turbo) to koszt grubo ponad 10 tyś. niestety. a i napewno bez problemów, nerwów, remontów sie nie obejdzie.
to nie jest honda Civic, ani Astra GSi, a nawet nie Daewoo Lanos (pan Grabowski zakłada kity do 1.6 na około 170 KM i jeździ pare takich w PL Wink ) ani inne auto podatne na tuning do którego kupujesz cały kit, zakładasz, stroisz i jedziesz... znacznie szybciej Very Happy
żeby było to dobrze zrobione to tylko znane, dobre firmy tuningowe (straszna kasa) troche pisałem o tuingu pare dni temu w jakimś temacie.

pzdro!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Konrad




Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Nie 16:04, 16 Lip 2006    Temat postu:

Witaj, czy nie prosciej bedzie wymienic silnik na 2.0T (F4RT)?? Do tego dochodzi wymiana i konfiguracja kompa + dorzucenie intercoolera. Cała reszta pasuje więc całkowity koszt ok 5tys zl Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Renault Laguna Klub Polska Strona Główna -> Tuning Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin