Forum Renault Laguna Klub Polska Strona Główna Renault Laguna Klub Polska
LAGUNA KLUB POLSKA
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

brak mocy, dusi sie, szarpie

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Renault Laguna Klub Polska Strona Główna -> Usterki i Porady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
preemo




Dołączył: 09 Kwi 2006
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg

PostWysłany: Nie 1:32, 07 Maj 2006    Temat postu: brak mocy, dusi sie, szarpie

Witam. Od pewnego czasu mialem problemy z jazda podczas silnego deszczu - kiedy tylko do silnika dostalo sie troche wody, ciagnal tylko do 1800 obr./min, potem sie dusil i szarpal, wreszcie gasl po jakims czasie. Bylem u mechanika, podlaczyl do komputera i wyrzucilo blad sondy lambdy. Magik poczarowal cos z napieciem sondy (bylo nierownomierne i skakalo strasznie), poza tym koncowka przewodu byla zawilgocona. Wymienil wiec koncowke i 2 dni bylo cacy. Teraz natomiast silnik zaczal szarpac nawet przy ladnej pogodzie i suchej nawierzchni - nadal ciagnie do 1800 obr/min, potem szarpnie pare razy i ciagnie dalej. Jesli macie jakis pomysl co to moze byc, czy wymienic cala sonde czy co, prosze o porady. Dzieki bardzo i pozdrawiam.
silnik to 2.0 8v f3r, 1995 rok


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Laguniator




Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Nie 2:09, 07 Maj 2006    Temat postu:

Zobacz ten temat, może być przydatny
http://www.lagunazone.fora.pl/viewtopic.php?t=427
Też miałem podobny problem i rozwiązałam go właśnie polewając poszczególne części układu zapłonowego wodą.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
preemo




Dołączył: 09 Kwi 2006
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg

PostWysłany: Pon 22:13, 08 Maj 2006    Temat postu:

Dzieki za rade - u mnie przyzczyna byly stare i poprzepalane przewoady wysoskiego napiecia i kopulka (czyli to o czym w linku pisal Rodzyn:) ), w polaczeniu z wilgocia otrzymywalem powyzsze efekty. Silnik byl tak naelektryzowany, ze po dotyknieciu srubokretem az sie robilo spiecie i maly blysk. Koszt nowcyh JANMORow to 72 PLN jakby kogos interesowalo. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ARTUS




Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KAMIENNA GÓRA

PostWysłany: Nie 19:54, 04 Cze 2006    Temat postu:

CZEŚĆ WSZYSTKIM. JA MAM PODOBNY PROBLEM TYLKO MOJE AUTKO STRACIŁO NA MOCY I PODCZAS DODAWANIA GAZU SZARPIE. WOLNE OBROTY WACHAJĄ SIĘ OD 800 DO 1000. TEN PROBLEM MAM W KAŻDĄ POGODĘ. NA RAZIE WYMIENIŁEM ŚWIECE, NASTĘPNIE CHCĘ WYMIENIĆ FILTR BENDZYNY. JEŚLI WIECIE CO TO MOŻE BYĆ TO PORADŻCIE.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Laguniator




Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Nie 20:45, 04 Cze 2006    Temat postu:

ARTUS napisał:
CZEŚĆ WSZYSTKIM. JA MAM PODOBNY PROBLEM TYLKO MOJE AUTKO STRACIŁO NA MOCY I PODCZAS DODAWANIA GAZU SZARPIE. WOLNE OBROTY WACHAJĄ SIĘ OD 800 DO 1000. TEN PROBLEM MAM W KAŻDĄ POGODĘ. NA RAZIE WYMIENIŁEM ŚWIECE, NASTĘPNIE CHCĘ WYMIENIĆ FILTR BENDZYNY. JEŚLI WIECIE CO TO MOŻE BYĆ TO PORADŻCIE.

Sprawdż, jaką masz temperaturę płynu, gdy to się dzieje...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ARTUS




Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KAMIENNA GÓRA

PostWysłany: Nie 22:41, 04 Cze 2006    Temat postu:

PRZY ZIMNYM SILNIKU SZARPIE LECZ MNIEJ JAK PRZY NAGRZANYM I LEPIEJ PRZYSPIESZA PO DODANIU GAZU. GDY GO ODPALE NA ZIMNYM SILNIKU OBROTY NA BIEGU JAŁOWYM SĄ STABILNE I GDY ZEJDĄ DO 1000 TO ZACZYNAJĄ SKAKAĆ

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Laguniator




Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pon 1:20, 05 Cze 2006    Temat postu:

ARTUS napisał:
PRZY ZIMNYM SILNIKU SZARPIE LECZ MNIEJ JAK PRZY NAGRZANYM I LEPIEJ PRZYSPIESZA PO DODANIU GAZU. GDY GO ODPALE NA ZIMNYM SILNIKU OBROTY NA BIEGU JAŁOWYM SĄ STABILNE I GDY ZEJDĄ DO 1000 TO ZACZYNAJĄ SKAKAĆ

Jeśli temperatura jest stabilna sądzę, że to coś z elektryką. Na Twoim miejscu sprawdziłbym sondę, ale oczywiście mogę się mylić... Jeszcze jedno pytanie: Jest to chwilowa niedyspozycja, czy już raczej mentalność auta? Jeśli chwilowa, to wytłumacz w jakich okolicznościach, bo musi to mieć logiczne wytłumaczenie. Jeśli to np. sprawa wilgoci, to może być trudno. Ale cudów nie ma. W cuda wierzą tylko bezsilni Wink Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wirob




Dołączył: 08 Sty 2006
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice siedlec

PostWysłany: Pon 21:04, 05 Cze 2006    Temat postu:

WITAM. Chce sie dołączy do tematu. Ja mam podobny problem na zimnym silniku jak jadę na 4i 5 to jakby coś szarpało silnikiem i brakowało mocy dopiero jak przekrocze 2500 obr. to przestaje szarpa dzieje sie to przy bezynie jak i na gazie. Niedawno wymienioine były przewody i cewka .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kiel73




Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Wto 8:46, 06 Cze 2006    Temat postu:

To wy tu mówicie o benzynach a u mnie w dieslu na pierwszym biegu przy ok 2ooo tys obrotów zaczyna coś szarpać. Może ktoś ma jakiś pomysł zaznaczam że nie chodzi tu o pogodę bo tak jest zawsze. Czasami zaczyna szarpać na 2 biegu ale zawsze powyżej 2000 obr.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ARTUS




Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KAMIENNA GÓRA

PostWysłany: Wto 18:40, 06 Cze 2006    Temat postu:

JA WYMIENIŁEM ŚWIECE, KOPUŁKĘ I PALEC (nie miałem węglika) NASTĘPNIE PRZEWODY WYSOKIEGO NAPIĘCIA I NIC NIE POMOGŁO. BYŁEM U MECHANIKA I PODŁĄCZYŁ AUTO POD KOMPUTER I NIE ZNALAZŁ NIC WSZYSTKO PO STRONIE ELEKTRYKI JEST OK!. ZROBIŁ ZE MNĄ RUNDKĘ I STWIERDZIŁ, ŻE PO DODANIU GWAŁTOWNIE GAZU Z WYDECHU WYDOBYWA SIĘ TŁUMIĄCY DZWIĘK. POWIEDZIAŁ MI, ŻE MOŻE BYĆ ZAPCHANY KATALIZATOR PRZEZ NIEWŁAŚCIWE SPALANIE GDY NIE MIAŁEM WĘGLIKA. AUTO ODSTAWIĘ W SOBOTĘ NA WARSZTAT I DOWIĘ SIĘ CZY TO WINA KATALIZATORA. A CO WY O TYM SĄDZICIE

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ARTUS




Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KAMIENNA GÓRA

PostWysłany: Sob 22:53, 10 Cze 2006    Temat postu:

CZEŚĆ. właśnie jestem po analizie przepływu spalin przez układ wydechowy, podłączył mi ciśniomierz w miejsce sądy i wszystko jest OK. Spaliny swobodnie sobie wylatują. Pojechaliśmy sobie na jazdę (mechanik za kierownica) i powiedział, że to auto chodzi normalnie. Lecz ja wiem, że nie. TO powiedział, że może ktoś wlał do oleju uszlachetniacza. Zwątpiłem ale i tak mam olej i rozrząd do wymiany bo przebieg mam 128 tys. auto było sprowadzone z niemiec i od gościa, ktorego kupowałem cacko to nie miał ksiązki serwisowej, a na drzwiach jest naklejka i ostatni przegląd był przy 89 tys. ZOBACZĘ PO WYMIANIE OLEJU ORAZ ROZRZĄDU, CZY BĘDZIE LEPIEJ. Mam zamiar jeszcze wstawic gaz za tydzień. To okarze się czy będzie tak samo chodziło. POZDRAWIAM CZEŚĆ

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Renault Laguna Klub Polska Strona Główna -> Usterki i Porady Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin