Forum Renault Laguna Klub Polska Strona Główna Renault Laguna Klub Polska
LAGUNA KLUB POLSKA
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

CO JEST

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Renault Laguna Klub Polska Strona Główna -> Usterki i Porady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
leko34




Dołączył: 11 Lut 2006
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 21:44, 05 Mar 2006    Temat postu: CO JEST

MOŻE JUŻ KTOŚ MIAŁ TAKIE PROBLEMY, CZASAMI PO WCIŚNIECIU SPRZEGŁA PRZY ZIMNYM SILNIKU ZAPALAJĄ MI KONTROLKI I SAMOCHÓD GAŚNIE,CO MOŻE BYC PRZYCZYNĄ. POZDRAWIAM UŻYTKOWNIKÓW LAGUNY

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rodzyn
Złota rączka



Dołączył: 30 Lis 2005
Posty: 1340
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Nie 23:21, 05 Mar 2006    Temat postu:

Dobrze by bylo jak bys napisal jaki model laguny (1 czy 2) silnik (F czy N) sterowanie sprzeglem (linka czy hydraulika), przybilizony przebieg jaki przejechales na sprzegle i jakie kontrolki sie zapalaja i czy przy tym "zjawisku" wystepuja jakies zgrzyty - to jest podstawa do udzielenia jakiejkolwiek odpowiedzi.

Prawdopodobnie cos jest nie tak ze sprzeglem lub elementem skrzyni biegow (jakby cos blokowalo) - jak napiszesz cos wiecej to moze mi (i innym) cos to podpowie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
leko34




Dołączył: 11 Lut 2006
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 18:04, 06 Mar 2006    Temat postu:

silnik 2,0 94r. nie ma żadnych zgrzytów ani innych odgłosów

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rodzyn
Złota rączka



Dołączył: 30 Lis 2005
Posty: 1340
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Pon 20:56, 06 Mar 2006    Temat postu:

A wiec masz silnik F3R. No to w takim przypadku raczej wykluczam skrzynie biegow i sprzeglo i raczej cos jest z samym silnikiem a dokladnie z jego osprzetem. Czyli gasnie tylko na zimnym silniku - byc moze jest to wina czujnika ssania (nie daje bogatrzej mieszanki) i silnik przygasa. Czesto tez tak jest jak sa stare swiece zaplonowe i stary filtr powietrza.

Napisz jeszcze czy masz instalacje gazowa (jesli tak to czy dzieje sie to tylko na gazie i / lub benzynie), czy dziala czujnik ssania (po uruchomieniu silnika z rana obr. powinny byc wyzsze niz normalnie ok. 1200-1300obr/min) i czy gasnie tylko przy wciskaniu sprzegla czy tez i bez jego wciskania. A i jeszcze czy dzieje sie to jak samochod jedzie czy stoi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz-r
Klubowicz



Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pilawa

PostWysłany: Wto 10:19, 07 Mar 2006    Temat postu:

Kolego Rodzyn, czy jest jakiś temat na którym byś się nie znał?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz-r
Klubowicz



Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pilawa

PostWysłany: Wto 10:23, 07 Mar 2006    Temat postu:

Informację o tym, czy wzbogacić mieszankę ze względu na zimny silnik komputer wtrysku bierze z czujnika temperatury silnika, więc może ten czujnik sprawdzić?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rodzyn
Złota rączka



Dołączył: 30 Lis 2005
Posty: 1340
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Wto 12:08, 07 Mar 2006    Temat postu:

lukasz-r napisał:
Informację o tym, czy wzbogacić mieszankę ze względu na zimny silnik komputer wtrysku bierze z czujnika temperatury silnika, więc może ten czujnik sprawdzić?

Dokladnie o tym czujniku temperatury pisalem - nazywaja go czujnikiem ssania (bynajmiej tak mi sie wydaje) i jest on zamontowany w tym plastiku co termostat (dokladnie obudowie termostatu i jest tam jeszcze czujnik ktory przekazuje informacje o temp. na deskie rozdzielcza). Zadaniem tego czujnika jest wzbogacenie mieszanki jak silnik jest zimny (czyli ssanie) a napisalem o nim dlatego bo sam mialem z nim problemy a dokladnie nie dzialal i po nocy jak odpalalem silnik to musialem trzymac caly czas gaz zeby silnik nie zgasl.
Jest sporo rzeczy o ktorych jeszcze nie wiem w lagunie ale tak jak pisalem wyzej ze mialem z tym czujnikiem doczynienia - nie dzialal i silnik jak byl zimny gasl a moj mechanik twierdzil ze to uszczelka pod glowica Shocked (gdybym sam nie zaczol grzebac to wwalil by mnie w koszta). Najpierw trzeba samemu wszystko poprzegladac (wymienic swiece, filtry itp.) i jak nic nie pomaga to dopiero wtedy do majstra (ja najczesciej tylko po jego opinie na temat usterki).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
leko34




Dołączył: 11 Lut 2006
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 19:33, 07 Mar 2006    Temat postu:

DZIĘKI ZA PORADY, SPRÓBUJE WYMIENIĆ ŚWIECE I FILTR BO JESZCZE TEGO NIE WYMIENIAŁEM, PRZY OKAZJI JAKIE POLECACIE ŚWIECE
I JESZCZE JEDNO PYTANIE. DZISIAJ ZAPALIŁY MI KONTROLI OD BRAKU PŁYNU W SPRYSKIWACZACH I KONTROLKA -SERW. DOLAŁEM PŁYNU A ONE DALEJ ŚWIECĄ.POZDRAWIAM


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marco
Administrator
<font color=red>Administrator</font>



Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 1327
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piaseczno

PostWysłany: Wto 19:40, 07 Mar 2006    Temat postu:

Z tą kontrolka jest tak (nie wiem dokładnie), że samochód misu byc parę razy uruchomiony po usunięciu "problemu", żeby ta kontrolka znikneła...

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Marco dnia Wto 20:13, 28 Mar 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fugas




Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: GIŻYCKO

PostWysłany: Wto 20:03, 28 Mar 2006    Temat postu:

Moim skromnym zdaniem, należy sprawdzić luzy zaworowe, zbyt małe luzy powodują gaśnięcie zimnego (a nawet ciepłego) silnika po wciśnięciu sprzęgła i puszczeniu pedału gazu.Luzy powinny być sprawdzane na całkowicie zimnym silniku (najlepiej po nocy).Na ssących = 0,2mm, na wydechowych=0,4mm.Ja sprawdziłem i były bardzo małe.Po regulacji (wymianie płytek) samochód nie gaśnie, jest dynamiczny i mniej pali.Dodam,że też szukałem winy w czujnikach, silniczku krokowym itp.itd.Powodzenia.
Laguna RT '94r. F3R +LPG.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rodzyn
Złota rączka



Dołączył: 30 Lis 2005
Posty: 1340
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Śro 14:04, 29 Mar 2006    Temat postu:

fugas napisał:
Moim skromnym zdaniem, należy sprawdzić luzy zaworowe, zbyt małe luzy powodują gaśnięcie zimnego (a nawet ciepłego) silnika po wciśnięciu sprzęgła i puszczeniu pedału gazu.Luzy powinny być sprawdzane na całkowicie zimnym silniku (najlepiej po nocy).Na ssących = 0,2mm, na wydechowych=0,4mm.Ja sprawdziłem i były bardzo małe.Po regulacji (wymianie płytek) samochód nie gaśnie, jest dynamiczny i mniej pali.Dodam,że też szukałem winy w czujnikach, silniczku krokowym itp.itd.Powodzenia.
Laguna RT '94r. F3R +LPG.


Arrow bardzo cenna uwaga. Czesto piszemy o roznych rzeczach do sprawdzenia a jakos LUZY ZAWOROWE nam umykaja a to tez moze stwazac problemy z niestabilna, brakiem mocy i gasnieciem silnika. (dotyczy silnikow 1.8 - 2.0 8V)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Renault Laguna Klub Polska Strona Główna -> Usterki i Porady Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin