|
Renault Laguna Klub Polska LAGUNA KLUB POLSKA
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Malo
Dołączył: 20 Maj 2006
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 21:35, 13 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Bartek1980 napisał: | Ja mam dti i nieco inaczej wygląda. a główna róznica widoczna odrazu to w innym miejscu usytuowany korek wlewu oleju. |
Bo są też inaczej wyglądające, wystarczy wejść na Allegro, czy Gratkę i tam poszukać zdjęć silników. Widać dwa typy jeśli chodzi o dTi.
Ten który pokazany jest na zdjęciu w pierwszym poście jest bardzo podobny do dCi i chyba dopiero zdjęcie pokrywy może rozwiać wątpliwości.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wo__jo
Klubowicz
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Wto 22:01, 13 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Malo napisał: |
Bo są też inaczej wyglądające, wystarczy wejść na Allegro, czy Gratkę i tam poszukać zdjęć silników. Widać dwa typy jeśli chodzi o dTi.
Ten który pokazany jest na zdjęciu w pierwszym poście jest bardzo podobny do dCi i chyba dopiero zdjęcie pokrywy może rozwiać wątpliwości. |
Po wczorajszym wertowaniu Dialogysa wyszło że w PH2 były montowane trzy rodzaje silników dTI i jeden dCI
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|