Forum Renault Laguna Klub Polska Strona Główna Renault Laguna Klub Polska
LAGUNA KLUB POLSKA
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Łącznik stabilizatota

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Renault Laguna Klub Polska Strona Główna -> Usterki i Porady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sauron
Klubowicz



Dołączył: 13 Kwi 2006
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa/Lublin

PostWysłany: Sob 14:38, 06 Maj 2006    Temat postu: Łącznik stabilizatota

Chciałbym się dowiedzieć w jaki sposób stwierdzić że element ten jest do wymiany? Druga sprawa - od pewnego czasu słychac w mojej lalce skrzypienie podczas obracania kierownicą - ktoś potrafi postawić diagnozę jaka może być tego przyczyna? Pozdrawiam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vortex5




Dołączył: 13 Kwi 2006
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 15:50, 06 Maj 2006    Temat postu: Re: Łącznik stabilizatota

Sauron napisał:
Chciałbym się dowiedzieć w jaki sposób stwierdzić że element ten jest do wymiany? Druga sprawa - od pewnego czasu słychac w mojej lalce skrzypienie podczas obracania kierownicą - ktoś potrafi postawić diagnozę jaka może być tego przyczyna? Pozdrawiam.


Skrzypienie, a w zasadzie dosc glosne zgrzytanie mialem zaraz po kupnie samochodu. Okazalo sie ze prawie nie bylo plynu od wspomagania. Uzupelnilem w zbiorniczku i od razu ustalo. Wiec najpierw sprawdz poziom tego plynu, a jak to nie pomoze to niestety nie wiem co dalej mozesz zrobic ;]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz-r
Klubowicz



Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pilawa

PostWysłany: Sob 16:22, 06 Maj 2006    Temat postu:

Żeby sprawdzić łącznik musisz wejść pod samochód, złapać rękami za drążek stabilizatora tuż przy łączniku i energicznie poruszać nim góra dół. Jeśli wyczujesz luz lub usłyszysz pukanie, to łącznik do wymiany.
Co do skrzypienia, to opisz dokładniej skąd dochodzi, bo przyczyn może być kilka.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sauron
Klubowicz



Dołączył: 13 Kwi 2006
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa/Lublin

PostWysłany: Pon 8:57, 08 Maj 2006    Temat postu:

Płyn jest OK, zresztą halas występuje także podczas skręcania kołami przy wyłaczonym silniku. Skrzypienie dochodzi z pod silnika, jest tam taki gumowy przegub z którego dalej wychodzi drążek przesuwający się w prawo i lewo.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rodzyn
Złota rączka



Dołączył: 30 Lis 2005
Posty: 1340
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Pon 12:22, 08 Maj 2006    Temat postu:

Sauron napisał:
Płyn jest OK, zresztą halas występuje także podczas skręcania kołami przy wyłaczonym silniku. Skrzypienie dochodzi z pod silnika, jest tam taki gumowy przegub z którego dalej wychodzi drążek przesuwający się w prawo i lewo.


Albo koncowki drazkow albo przekladnia glowna - w ktorym miejscu dokladnie, tu przy kolach czy przy silniku a dokladnie za nim.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sauron
Klubowicz



Dołączył: 13 Kwi 2006
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa/Lublin

PostWysłany: Pon 18:14, 08 Maj 2006    Temat postu:

Za silnikiem na dole, patrząc od przodu samochodu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rodzyn
Złota rączka



Dołączył: 30 Lis 2005
Posty: 1340
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Pon 18:19, 08 Maj 2006    Temat postu:

Czyli prawdopodobnie przekladnia glowna - ale zeby az tak sie rozwalila to az dziwne. A moze to drazki kierownicze te co sa wkrecane w przekladnie ale tez to by bylo raczej dziwne.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
migacz28
Klubowicz



Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 462
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznan

PostWysłany: Pon 18:44, 08 Maj 2006    Temat postu:

A ja stawiam na lozyko kolumny Mc persona Smile, ja to mam i czasem mi zaskrzypi Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rodzyn
Złota rączka



Dołączył: 30 Lis 2005
Posty: 1340
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Pon 18:54, 08 Maj 2006    Temat postu:

Lozysko jest raczej wysoko a przekladnia nisko - opisz dokladniej czy to tam na samym dole za silnikiem gdzie wchodza drazki kierownicze w przekladnie glowna czy raczej gdzies blizej kol.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pilar
Moderator



Dołączył: 11 Sty 2006
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pon 19:09, 08 Maj 2006    Temat postu:

dzis kupilem lacznik dunskiej firmy TopSpares w Cenie 39 zł pewnie to samo co Adler

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rodzyn
Złota rączka



Dołączył: 30 Lis 2005
Posty: 1340
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Pon 19:14, 08 Maj 2006    Temat postu:

Ja tam sobie adlera chwale - ponad 10tys/km i nie puka (lewy) Confused a inni mowia ze wytrzymuja gora 5tys - ze mnie katownik straszny bo latam po szutrach (ok 40km dziennie) z przedkosciami porownywalnymi do tych co sie jezdzi po asfaltach i nie rozpadaja sie te adlery. Mam do wymiany prawy ale juz nie pamietam kiedy go wymienialem (chyba w sierpniu zeszlego roku i przejechal/dostal juz swoje).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pilar
Moderator



Dołączył: 11 Sty 2006
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pon 19:19, 08 Maj 2006    Temat postu:

rodzyn napisał:
Ja tam sobie adlera chwale - ponad 10tys/km i nie puka (lewy) Confused a inni mowia ze wytrzymuja gora 5tys - ze mnie katownik straszny bo latam po szutrach (ok 40km dziennie) z przedkosciami porownywalnymi do tych co sie jezdzi po asfaltach i nie rozpadaja sie te adlery. Mam do wymiany prawy ale juz nie pamietam kiedy go wymienialem (chyba w sierpniu zeszlego roku i przejechal/dostal juz swoje).


a czy ja powiedzialem ze adler jest fu Laughing

moj prawy rozpadl sie calkowicie przy gornej srobie a ze stukiem latalem od wrzesnia 2005' - 30000 km


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sauron
Klubowicz



Dołączył: 13 Kwi 2006
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa/Lublin

PostWysłany: Wto 9:13, 09 Maj 2006    Temat postu:

Jest tak jak pisał Rodzyn..Wstrzyknąłem dzisiaj trochę rzadkiego oleju cienką igłą poprzez osłonę przegubu przy przekładni i skrzypienie na razie ustąpiło Laughing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Renault Laguna Klub Polska Strona Główna -> Usterki i Porady Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin