Forum Renault Laguna Klub Polska Strona Główna Renault Laguna Klub Polska
LAGUNA KLUB POLSKA
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Mam kłopot z sinikiem
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Renault Laguna Klub Polska Strona Główna -> Usterki i Porady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vortex5




Dołączył: 13 Kwi 2006
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 12:51, 08 Maj 2006    Temat postu:

Laguniator napisał:
Wiesz, nie mogę wyobrazić sobie tego "furczenia", może na początku brałem to za stuki o dużej częstotliwości i przyszła mi myśl sprawa zaworów. Teraz raczej mi się nie chce w to wierzyć, bo jeśli silnik ma moc powiedzmy, że dobrze spala i się nie dusi na wolnych obrotach to wszystko jest ok. Moja rada jest taka: jeśli to jest tylko problem akustyczny, sądzę, że może to być wina jakiegoś wirniczka, może palcec w kopułce lub jego sprężynka wysiada? Może coś a alternatorem? Jeździj dalej, a co coś powinno być coraz głośniejsze i może we większym zakresie obrotów. Prędzej czy później ta rzecz się ujawni...


postaram sie to w jakis sposob nagrac i wrzucic na forum jako mp3. Ale nie gwarantuje ze sie uda ;] Dzieki za zainteresowanie i chec pomocy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vortex5




Dołączył: 13 Kwi 2006
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 13:57, 08 Maj 2006    Temat postu:

jeszcze jedna rzecz mi sie przypomniala - kiedy zmienialem rozrząd, mechanik powiedzial ze rolka paska alternatora jest juz do wymiany (opisal ją jako "ta z ząbkami"). Czy mozliwe ze to furczenie jest z powodu zuzytej rolki?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Laguniator




Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pon 14:07, 08 Maj 2006    Temat postu:

vortex5 napisał:
jeszcze jedna rzecz mi sie przypomniala - kiedy zmienialem rozrząd, mechanik powiedzial ze rolka paska alternatora jest juz do wymiany (opisal ją jako "ta z ząbkami"). Czy mozliwe ze to furczenie jest z powodu zuzytej rolki?


Jeśli rolka nie ma symetrii to powiedziałbym, że istotnie może targać paskiem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Slawek
Klubowicz



Dołączył: 18 Kwi 2006
Posty: 327
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 14:33, 08 Maj 2006    Temat postu:

Miałem kiedyś bardzo podobny problem w Samarze, a jest tam bardzo podobny silnik też wałek w głowicy i regulacja zawrów na płytki. Furczało mi tak jak opisuje Vortex5, okazało sie że krzywki wałka rozrządu wytarte. Po wymianie wałka problem zniknął.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vortex5




Dołączył: 13 Kwi 2006
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 18:42, 08 Maj 2006    Temat postu:

Slawek napisał:
Miałem kiedyś bardzo podobny problem w Samarze, a jest tam bardzo podobny silnik też wałek w głowicy i regulacja zawrów na płytki. Furczało mi tak jak opisuje Vortex5, okazało sie że krzywki wałka rozrządu wytarte. Po wymianie wałka problem zniknął.


hmm czyli juz jakis pomysl jest... a czy wymiana walka nie pociaga za soba koniecznosci wymiany calego rozrzadu? Bo dopiero mialem zmieniany i nie usmiecha mi sie robic wszystkiego jeszcze raz ;]

a co do rolki paska alternatora to jedna (taka wieksza, na gorze) lekko niesymetrycznie sie obraca (patrzac na nią z gory - jest to minimalne, ale poniewaz inne rolki poruszaja sie idealnie w pionowej plaszczyznie, wiec zawsze to jest jakies odstepstwo od symetrii)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rodzyn
Złota rączka



Dołączył: 30 Lis 2005
Posty: 1340
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Pon 18:59, 08 Maj 2006    Temat postu:

vortex5 napisał:
Slawek napisał:
Miałem kiedyś bardzo podobny problem w Samarze, a jest tam bardzo podobny silnik też wałek w głowicy i regulacja zawrów na płytki. Furczało mi tak jak opisuje Vortex5, okazało sie że krzywki wałka rozrządu wytarte. Po wymianie wałka problem zniknął.


hmm czyli juz jakis pomysl jest... a czy wymiana walka nie pociaga za soba koniecznosci wymiany calego rozrzadu? Bo dopiero mialem zmieniany i nie usmiecha mi sie robic wszystkiego jeszcze raz ;]

a co do rolki paska alternatora to jedna (taka wieksza, na gorze) lekko niesymetrycznie sie obraca (patrzac na nią z gory - jest to minimalne, ale poniewaz inne rolki poruszaja sie idealnie w pionowej plaszczyznie, wiec zawsze to jest jakies odstepstwo od symetrii)


Z tego co sobie przypominam to i u Przema "furgocze/ala" rolka napinacza ale nie pamietam dokladnie jak to "furgotalo" ale bylo to slychac dosc wyraznie. Moze to byc tez przyczyna - tylko czy napewno Confused .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Slawek
Klubowicz



Dołączył: 18 Kwi 2006
Posty: 327
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 20:19, 08 Maj 2006    Temat postu:

Jeśli już zdecydować się na metode macajewa to lepiej zacząć od rolki. Nie duży koszt a jeśli jest podejrzenie..........to może.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marcin1




Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:51, 10 Maj 2006    Temat postu:

Witam......
Sprawdziłem kompresję i była zła.... Sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marcin1




Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:54, 10 Maj 2006    Temat postu:

Jestem umówiony we wtorek do mechanika na zdjęcie głowicy....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
RANAULT1




Dołączył: 25 Kwi 2006
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: CZĘSTOCHOWA

PostWysłany: Śro 20:47, 10 Maj 2006    Temat postu:

Witam a jakie przerwy były na zaworach , jeżeli nie będzie przerw na zaworach to kompresji też nie będzie ( wtedy zawory są podparte i kompresja idzie bokiem ) pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marcin1




Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:56, 10 Maj 2006    Temat postu:

Pierwsz 10/ drugi 8 / trzeci 6/ czwarty 13/ tak mówił mechanik, ja nie znam się na ty wogóle... Autko mam od 12-stu dni...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marcin1




Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:07, 10 Maj 2006    Temat postu:

Czy jest bardzo źle, facet na wszystko mówił nieźle, komis w którym kupiłem Lagunke - ma to zrobić na swój koszt, czy mogą zrobić byle jak
( zaleczyć problem ), czy jak już zrobią to tak jak się należy. Pytam bo nie wiem na co mam zwrucić uwagę. A po za tym o co miał bym jeszcze spytać - jeżeli chodzi o silnik. Przypominam że jest to 1.8 z 1996r. Z góry Wielkie dzięki za wszelką pomoc - WSZYSTKIM -


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rodzyn
Złota rączka



Dołączył: 30 Lis 2005
Posty: 1340
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Śro 21:26, 10 Maj 2006    Temat postu:

Jesli to bedzie wina glowicy (problem z zaworami np. wypalone) to moga to naprawic ale jesli wina jest dolu silnika czyli cylindrow, pierscieni to wymiana ich przyniesie poprawe ale nie na dlugo. Zbyt maly okres czasu minol zebys mogl sie przekonac czy silnik bierze olej - no chyba ze stan oleju gwaltownie spada.

PS: z dolem silnika jest tak ze jak cylindry nie maja duzych progow a tylko wytarte piercienie to wymiana ich moze dac dobry i dlugotrwaly efekt ale jesli cylindry maja juz progi czyli sa moco wytarte to raczej wystarczy to na pare, parenascie tysiecy kilometrow. Ewentualnego remontu silnika nie polecam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marcin1




Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:39, 10 Maj 2006    Temat postu:

Chyba po naprawie powinni coś powiedzieć, mam nadzieje.....
A co do oleju narazie nie zauważyłem gwałtownego spadania.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rodzyn
Złota rączka



Dołączył: 30 Lis 2005
Posty: 1340
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Śro 21:45, 10 Maj 2006    Temat postu:

Jak tylko zaczna rozbierac (glowice i wyjma tloki) to juz bedzie wszystko wiadomo. Informuj na forum co powiedza.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Renault Laguna Klub Polska Strona Główna -> Usterki i Porady Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin