Forum Renault Laguna Klub Polska Strona Główna Renault Laguna Klub Polska
LAGUNA KLUB POLSKA
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Poczym poznac...

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Renault Laguna Klub Polska Strona Główna -> Usterki i Porady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Laguna Dave
Klubowicz



Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 481
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: gorzow wlkp/poznan

PostWysłany: Nie 17:12, 18 Cze 2006    Temat postu: Poczym poznac...

...ze nie pali na jeden gar Question Question Question

...podobno silnik tak jakos charakterystycznie dudni...
Bylem w piatek wymienic swiece, dzis jak podjechalem na stacje i z ciekawosci podnioslem maske to kabel od jednej swiecy byl lekko wysunienty...docisnąlem go ale wlasciwie zadnej roznicy nie czulem jadac wiec moze akurat jakos na styk polaczenie bylo. Pozatym glebiej niechcial sie wcisnac, ale z uporem wcisnalem i teraz wyglada jak reszta Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kornholio
Klubowicz



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 404
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa okolice

PostWysłany: Nie 17:23, 18 Cze 2006    Temat postu:

no jak ja sobie ostatnio wymienialem swiece i przewody i mi sie jeden kabelek nie docisnal na cewce to poznalem po tym ze auto bylo przymulone jak siemasz, patrze pod mache a tam jeden sie nie wtyknal do konca i az go przyjaralo w srodku, no to go wtyknalem tak jak reszte i od razu rakieta Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Laguna Dave
Klubowicz



Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 481
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: gorzow wlkp/poznan

PostWysłany: Nie 21:03, 18 Cze 2006    Temat postu:

No to chyba umnie jednak stykal na styk, bo wlasciwie roznicy zadnej Cool

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciej
Klubowicz



Dołączył: 13 Mar 2006
Posty: 550
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Nie 21:21, 18 Cze 2006    Temat postu:

Przede wszystkim po nierównej pracy silnika i znaczacym spadku mocy Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Malczyk2000
Boss Regionalny
woj. Lubelskie



Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Nie 21:27, 18 Cze 2006    Temat postu:

Ja kiedyś jechałem swoją prawie 100 km tylko na 2 cylindrach bo padła cewka zapłonowa. Faktycznie silnik się telepał i max. wyciągałem 60 km/h bo więcej się nie dało.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kornholio
Klubowicz



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 404
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa okolice

PostWysłany: Nie 22:13, 18 Cze 2006    Temat postu:

Malczyk2000 napisał:
Ja kiedyś jechałem swoją prawie 100 km tylko na 2 cylindrach bo padła cewka zapłonowa. Faktycznie silnik się telepał i max. wyciągałem 60 km/h bo więcej się nie dało.


no to miales farta bo jak mi padla cewka to stanalem w srodku miasta i mnie siodme poty oblaly bo myslalem ze pasek strzelil Shocked


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marwint




Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 20:04, 19 Cze 2006    Temat postu:

kornholio napisał:


no to miales farta bo jak mi padla cewka to stanalem w srodku miasta i mnie siodme poty oblaly bo myslalem ze pasek strzelil Shocked


Bo Malczyk2000 ma auto z roku 98, a od bodajże(nie jestem pewien) 96r. cewka jest jedna na dwa cylindy i znajduje się z przodu silnika, zrezygnowano również z palca rozdzielacza i kopułki zapłonowej a Twoje autko jest zapewne sprzed modernizacji i jest jedna cewka na wszystkie cylindry. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kornholio
Klubowicz



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 404
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa okolice

PostWysłany: Pon 20:11, 19 Cze 2006    Temat postu:

marwint napisał:

Bo Malczyk2000 ma auto z roku 98, a od bodajże(nie jestem pewien) 96r. cewka jest jedna na dwa cylindy i znajduje się z przodu silnika, zrezygnowano również z palca rozdzielacza i kopułki zapłonowej a Twoje autko jest zapewne sprzed modernizacji i jest jedna cewka na wszystkie cylindry. Smile


a faktycznie masz racje, bo wlasnie kolega ma taki motor jak moj tylko z 97r i ma juz dokladnie takie rozwiazanie jak mowisz, wiec bardzo mozliwe ze wlasnie w 96 byla ta zmiana


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
raf19
Klubowicz



Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 914
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tłuszcz ( mazowieckie )

PostWysłany: Pon 21:42, 19 Cze 2006    Temat postu:

Przyłączając się do tematu powiem że jak kiedyś w Polonezie nie chodził jeden cylinder to przyspieszanie było męczarnią normalnie żeby dobrze wyprzedzić motorower to trzeba było mieć spory kawałek drogi. Ogólnie samochód wtedy szedł jak by chciał a nie mógł Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rodzyn
Złota rączka



Dołączył: 30 Lis 2005
Posty: 1340
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Wto 13:35, 20 Cze 2006    Temat postu:

kornholio napisał:
marwint napisał:

Bo Malczyk2000 ma auto z roku 98, a od bodajże(nie jestem pewien) 96r. cewka jest jedna na dwa cylindy i znajduje się z przodu silnika, zrezygnowano również z palca rozdzielacza i kopułki zapłonowej a Twoje autko jest zapewne sprzed modernizacji i jest jedna cewka na wszystkie cylindry. Smile


a faktycznie masz racje, bo wlasnie kolega ma taki motor jak moj tylko z 97r i ma juz dokladnie takie rozwiazanie jak mowisz, wiec bardzo mozliwe ze wlasnie w 96 byla ta zmiana


Wczoraj bylem ze znajomym po silnik do lagunki i kupilismy 1.8 8V (na glowicy i innych elementach ma podana date) 95r i tez jest juz jedna cewka na dwa cylindry, brak kopulki itp. Silnik na pelnym wtrysku.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Renault Laguna Klub Polska Strona Główna -> Usterki i Porady Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin