Forum Renault Laguna Klub Polska Strona Główna Renault Laguna Klub Polska
LAGUNA KLUB POLSKA
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Swap z 1.8 8v na 2.0 16v

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Renault Laguna Klub Polska Strona Główna -> Usterki i Porady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krzysiek_NOS
Klubowicz



Dołączył: 20 Mar 2006
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Nie 0:03, 23 Kwi 2006    Temat postu: Swap z 1.8 8v na 2.0 16v

Mam takowe zapytanie o wlasnie taki przeszczep. Z podmianą na 2.0 8v wiem ze nie ma problemu,ale jakt to jest przy zmianie na 2.0 16v N7Q volvo. Czy wymaga to tez wymiany skrzyni biegów. Jak to jest z elektryką itp. Prosze rowniez o nie odpisywanie, ze jest to nieoplacalne. Moge miec silnik z UK od znajomego po dosyc niskiej cenie, a szkoda mi zmieniac budy, bo wszystko jest ok.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gelekwwa




Dołączył: 21 Mar 2006
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-wa

PostWysłany: Nie 4:01, 23 Kwi 2006    Temat postu:

Seryjnie skrzynie w tych silnikach napewna sa inne 1.8 ma JB3 a 2.0 16v JC5 wiec niewiem czy da sie bezkarnie zamienic, nawet jesli tak to JC5 moze byc specjalnie przystosowana do wiekszej mocy ( i pewnie ma mocniejsze sprzeglo).
2.0 16v ma inaczej skonstruowany wydech (taki jak w V6) , prawdopodobnie o wiekszej srednicy.
Co do elektryki to raczej nie bedzie wiekszego problemu - tylko wymiana komputera sterujacego.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
merphi




Dołączył: 07 Kwi 2006
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:25, 23 Kwi 2006    Temat postu:

No i na pewno polosie sa calkiem inaczej skonstruowane, dodatkowo trzeba pamietac ze wieksza moc silnika wymaga duzo lepszego systemu hamowania. Nie wiem jakie masz tarcze u siebie z przodu (prawdopodobnie 265mm) dla N7Q jest z przodu 280, z tylu rowniez tarcze 265.

Warto o tym pomyslec.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krzysiek_NOS
Klubowicz



Dołączył: 20 Mar 2006
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Nie 17:44, 23 Kwi 2006    Temat postu:

z tylu rowniez mam tarcze i na przegladzie sprawnosc hamulcow wynosila ostatnio 85%, wiec hamule jak na to auto mam brzytwa. Z ukladem wydechowym sobie poradze,czyli doliczyc trza sprzeglo, skrzynie i poloski. Czy cos jeszcze co moze byc potrzebne??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
merphi




Dołączył: 07 Kwi 2006
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 17:48, 23 Kwi 2006    Temat postu:

Najlepiej odpal sobie dialogsysa i porownaj czesci mechaniczne wychodzace z silnika. Mysle ze troche tego bedzie, no ale +25KM i 50Nm chyba warto. Zwlaszcza ze ludzie pisza bardzo duzo dobrego o N7Q i ich dlugotrwalosci. (nie tylko na forach renault ale takze o volvo v/s 40, ba nawet stosowali go w wersji s40 T4 - tam z turbo mial 220 koni)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vortex5




Dołączył: 13 Kwi 2006
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 20:07, 23 Kwi 2006    Temat postu:

merphi napisał:
no ale +25KM i 50Nm chyba warto.


Raczej +50 KM Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
aadasiek
Klubowicz



Dołączył: 26 Kwi 2006
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubelskie

PostWysłany: Pią 12:28, 28 Kwi 2006    Temat postu:

witam mam pytanko do merphi-ego widzę że masz ten model silnika co ja a więc na co mam uważać i co sprawdzić kupiłem w ją w niedzielę a nic o nim nie wiem nawet nie wiedziałę że to motor z rodziny VOLVO
Pozdrowionka [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
merphi




Dołączył: 07 Kwi 2006
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 17:45, 28 Kwi 2006    Temat postu:

Silnik jak kazdy inny. Olej co 10 tys, ja uzywam ful syntetyka od poczatku (poprzedni wlasciciel tez), pasek co 60 tys. Podobno bardzo zywotnie sa te silniki. Zobaczymy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Grab10
Klubowicz



Dołączył: 06 Kwi 2006
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Legnica

PostWysłany: Pią 22:38, 28 Kwi 2006    Temat postu:

Witam.
Zastanów się czy jest to faktycznie warte, policz koszty utrzymania silnika 8V a 16V. Mój znajomy ma taki motor i jak mi powiedział cene wymiany rozrządu to złapałem się za głowę - 800zł, a w 8V cene 240-300zł, czy ta gra jest warta świeczki.
Pozdrawiam.

P.S.
Zrobisz jak będziesz uważał, ale czy 25 koni jest warte tego zachodu? Wybór należy do ciebie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
migacz28
Klubowicz



Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 462
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznan

PostWysłany: Pią 22:43, 28 Kwi 2006    Temat postu:

Grab10 napisał:
Witam.
Zastanów się czy jest to faktycznie warte, policz koszty utrzymania silnika 8V a 16V. Mój znajomy ma taki motor i jak mi powiedział cene wymiany rozrządu to złapałem się za głowę - 800zł, a w 8V cene 240-300zł, czy ta gra jest warta świeczki.
Pozdrawiam.

P.S.
Zrobisz jak będziesz uważał, ale czy 25 koni jest warte tego zachodu? Wybór należy do ciebie.


CZesc
Troche przeszadziles z cenami rozrzadu Smile ja tez mam 16V i cena za rozrzad (orginalny ) to 520zł a o roznicy 25 koni mozemy przekonac sie na trasie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Malczyk2000
Boss Regionalny
woj. Lubelskie



Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pią 23:22, 28 Kwi 2006    Temat postu:

Jak 25 koni???

Skoro Krzysiek_NOS ma teraz 1.8 8V czyli moc 95KM a wrzuci 2.0 16V który ma 140KM to mi wychodzi że zyska +45KM - a to już duży przyrost speeda Smile

Pozdro 4all


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Grab10
Klubowicz



Dołączył: 06 Kwi 2006
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Legnica

PostWysłany: Śro 7:52, 10 Maj 2006    Temat postu:

Cześć

Macie racje nie 25 KM, a około 45 kM.
Porównałem z 2 litrówką 8V..., ... zasugerowałem się tym że sam posiadam taki motor.
Raz jeszcze sorki.

Pozdrawiam

Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Renault Laguna Klub Polska Strona Główna -> Usterki i Porady Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin