Forum Renault Laguna Klub Polska Strona Główna Renault Laguna Klub Polska
LAGUNA KLUB POLSKA
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

tylnia oś

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Renault Laguna Klub Polska Strona Główna -> Usterki i Porady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wirob




Dołączył: 08 Sty 2006
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice siedlec

PostWysłany: Wto 19:46, 28 Lut 2006    Temat postu: tylnia oś

w jaki sposób wymienić tuleje metalowo-gumowe na tylniej osi Question [/i]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rodzyn
Złota rączka



Dołączył: 30 Lis 2005
Posty: 1340
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Wto 21:44, 28 Lut 2006    Temat postu:

Powiem ci ze na to pytanie szukam odpowiedzi (prostej jasnej najlepiej od kogos co robil to sam a nie widzial jak robia to mechanicy) od prawie roku i nic Crying or Very sad - zadnej konkretnej. Z tego co mi powiedzial pewien mechanik to trzeba: rozkrecic, wybic drazki, wymienic tuleje i poskladac ale wziasc sie za to nie chcial i z jego opisu tez duzo nie wynika. Sam z moim znajomym mechanikiem zbieramy sie za to zabrac ale on caly czas obmyka i chyba poszukam jakiegos innego warsztatu zeby mi to zrobili bo samemu podobno ciezka sprawa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
shakal
Klubowicz



Dołączył: 30 Sty 2006
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 8:21, 01 Mar 2006    Temat postu:

witam

z tulejami rzeczywiscie jest bardzo duzy problem - za to najwiecej kasuja mechanicy:)) wybicie ich to ciezka sprawa i bez odpowiedniego sprzetu nie radze bo ugrzazniecie z rozwalonym tylem. najlepiej podjechac do kolesi co sie francuzami zajmuja, zaplacic 150-200 i po sprawie. jesli jednak chcecie mimo wszystko sami to:
podniesc auto
sciagnac kolo i amortyzator
i teraz jazda - wyciaganie drazka (poezja:))
wybijanie tulei - nie mam pojecia jak mozna to zrobic samemu w domowym zaciszu poniewaz bez klucza odpowiedniego sie chyba nie obedzie
wbicie nowych tulei
wstawienie w TO SAMO miejsce drazka
z drugim robimy to samo
zalozenie amortyzatora plus kolo
naprawde panowie nie polecam Smile)
pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rodzyn
Złota rączka



Dołączył: 30 Lis 2005
Posty: 1340
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Śro 13:44, 01 Mar 2006    Temat postu:

Dzieki za opis ale tez z niego niestety niewiele wynika Crying or Very sad . Wiem ze przy skladaniu drazkow trzeba je naciagac i wlasnie to mnie interesuje bo nie wiem jak i czym sie to robi. Z wybiciem tuleii nie powinno byc problemu - prasa powinna to zalatwic. I jeszcze te frezy - nie mam pojecia o co w tym chodzi. I czy przy rozkrecaniu nie czychaja jakies niespodzianki bo jak wiadomo drazek jest naciagany i czy przy luzowaniu (zdejmowaniu) nie bedzie ..... (czegos).

Czy nie mogli zrobic normalnego zawieszenia na zwyklych amortyzatorach ze sprezynami tylko tak komplikowac - ach te france Evil or Very Mad .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
shakal
Klubowicz



Dołączył: 30 Sty 2006
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 8:09, 02 Mar 2006    Temat postu:

witac

opisze wiec dokladniej skoro sie upieracie
najlatwiej - jesli wogole tak mozna powiedziec:) - to wybijac z jednej strony drazek az drugi zacznie wychodzic z gniazda. oba sa polaczone na srodku w takim laczniku w ktorym tez sa frezy. z frezami z kolei jest taka zasada - 1 zabek to jakies 3cm wysokosci auta. jesli przekrecisz drazek do gory - patrzac od dolu auta - podnosisz tyl, jesli w dol auto opada i tyle. przy samym rozbieraniu nie ma zadnych raczej niespodzianek - pamietac tylko ze jesli przestawiasz na jednym drazku frezy to na drugim tak samo. dodam tylko ze raczej 2-3 osoby sa do tego potrzebne, mocny zapas nerwow i sil:) naprawde jednak nie polecam tego robic samemu.
jesli czegos jeszcze nie wyjasnilem to slusze rada:)
pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rodzyn
Złota rączka



Dołączył: 30 Lis 2005
Posty: 1340
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Czw 21:37, 02 Mar 2006    Temat postu:

Wielkie dzieki mniej wiecej wiem o co chodzi i zostawiam to dla mechanikow. Nie biore sie za to - niech w koncu cos na mnie zarobia Wink .

Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Renault Laguna Klub Polska Strona Główna -> Usterki i Porady Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin