Forum Renault Laguna Klub Polska Strona Główna Renault Laguna Klub Polska
LAGUNA KLUB POLSKA
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

witam i od razu problem

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Renault Laguna Klub Polska Strona Główna -> Usterki i Porady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kornik




Dołączył: 07 Lip 2006
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 14:06, 07 Lip 2006    Temat postu: witam i od razu problem

witam! znalazlem to forum, szukajac w sieci pomocy:)
otoz mam lagunke 96 rocznik 2.0 RT kombi z gazem. I wielki - jak dla mnie - problem - otoz silnik wariuje na niskich obrotach, przy redukcji biegow zdarza sie, ze go zatyka i przestaje pracowac. Zapala od pierwszego razu tylko jak jest zimny. Ale wystarczy przejachac nim z 10 metrow, zgasic - z zapaleniem juz jest problem - chechla z minute:( W ogole silnik chodzi nierowno. Przewody wysokiego napiecia wymienione, silnik krokowy wymieniony, mechanik - ktory probuje cos z tym zrobic, jak na razie nie moze sobie poradzic. Teraz chce wymieniac reduktor. A ja nie mam pewnosci, ze jak wyzygam za to nie wiem, jaka kase, czy sie poprawi.
na dodatek kopci z rury! sonda lamba wymieniona, oleju nie bierze.
sam juz nie wiem co robic. Kupilem go 200 km od mojego miejsca zamieszkania, cala droge przejechal super, naprawde bylem bardzo zadowolony. A juz dzien pozniej zaczely sie klopoty. wpakowalem juz w niego - wstyd sie przyznac - prawie 2 tysiaki i nadal jest dupa blada....
moze ktos ma jakis pomysl?
pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jacek87




Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pomiechówek

PostWysłany: Pią 15:07, 07 Lip 2006    Temat postu:

Może coś z zaworami jest, może byc któryś podparty i nie chodzi równo. jak kopci to musi brac olej moim zdaniem. Może byc też coś z cewką zapłonową.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adama35
Klubowicz



Dołączył: 20 Maj 2006
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tomaszów Maz.

PostWysłany: Sob 11:05, 08 Lip 2006    Temat postu:

A takie objawy zapalania masz na gazie i paliwie czy tylko na gazie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kornik




Dołączył: 07 Lip 2006
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 19:25, 11 Lip 2006    Temat postu:

dzieki za zainteresowanie!
no wlasnie i na gazie i na paliwie nie chce palic jak juz silnik sie rozgrzeje


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kornik




Dołączył: 07 Lip 2006
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 18:31, 14 Lip 2006    Temat postu:

i po kolejnej wizycie u gazownika:(

trzy dnia stala u niego, wreszcie zadzwonil do mnie i tryumfalnie obwiescil, ze koniec moich klopotow! okazalo sie, ze cos tam z zaworami bylo, nie otwieraly sie do konca i to byla przyczyna tego, ze go mulilo i w ogole juz jest super.

ok, jednak bylem juz sceptycznie nastawiony do calej sytuacji. Ale wsiadlem, zapalilo od razu. Zgasilem, zapalilem - zaburzylo od razu! mysle - ok! Dojechalem do domu, zgasilem. I cos mnei podkusilo, zeby sprobowac zapalic go znow - no i dupa! znow to samo co poprzednio! Do tego obroty zaczely znow dostaly wahania....

juz nie wiem co robic..., zepchnac ten samochod z mostu i dac sobie po sprzegle? Wymienic parownik? Mechanik twierdzi, ze to nie parownik bo podkladali nowy i nic nie dalo..., ale nie wiem, czy mam mu juz wierzyc? MOze to przewody doprowadzajce powietrze, cos z mieszanka? Ale do jasnej k...wy! Czy to ja mam sie domyslac czy fachowiec? Pojade znowu, postoi, on cos tam wymysli lub nie i tak w kolo macieju. Dodam, ze gosc ma opinie najlpeszego w swoim fachu w miescie:)

musialem sie komus wyzalic:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
komar




Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 14:21, 15 Lip 2006    Temat postu:

Witam. Jesteśmy więc we dwóch. Mam dokładnie taki sam problem z Laguną 2.0 8V 96r. Na razie zrobiłem totalny remont głowicy, nowe gniazga, nowe zawory oraz wymieniony silnik krokowy.
Po tych zabiegach nadal ciężko zapala jak jest ciepły.
Dodatkowo przeprowadzałem regulację zaworów które grały jak nawiedzone.
Luzy już ok, ale zawory ( chyba zawory) nadal grzechoczą już po kilu minutach pracy.
Pozdrawiam, życzę sobie i Tobie sukcesów w rozwiązywaniu tak ciekawej zagadki technicznej jakim jest Laguna.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Renault Laguna Klub Polska Strona Główna -> Usterki i Porady Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin