Forum Renault Laguna Klub Polska Strona Główna Renault Laguna Klub Polska
LAGUNA KLUB POLSKA
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

wymiana licznika w lagunce
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Renault Laguna Klub Polska Strona Główna -> Usterki i Porady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
polak1977




Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oława

PostWysłany: Wto 15:20, 20 Cze 2006    Temat postu: wymiana licznika w lagunce

zmieniłem licznik w mojej lagunce na digital i mam wielki problem cały czas wskazuje mi wysokie obroty, oraz niemam klawiszy do sterowania wyświetlaczem. Proszę o info co mogę z tym zrobić aby było dobrze ??
[link widoczny dla zalogowanych], gg - 6008371


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
raf19
Klubowicz



Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 914
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tłuszcz ( mazowieckie )

PostWysłany: Wto 15:25, 20 Cze 2006    Temat postu:

Żebyś mógł sterować wyświetlaczem musisz mieć przycisk w dzwigni wycieraczek , taki sam jakim włącza się klakson w dziwgni kierunkowskazów.Na spocie w Wawie była o tym rozmowa i kolega rodzyn wpadł na bardzo dobry pomysł by odłączyć przycisk klaksonu i podłączyć pod niego sterowanie wyświetlaczem.A co z obrotami to nie wiem.Poza tym jak mposzła przekładka Question Sporo było problemów Question A poza tym to czy kupiłeś zegary Digital od diesla czy od benzyny Question

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szef




Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Wto 15:43, 20 Cze 2006    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych] Zajzyj tu Chyba najlepsza stronka o zegarach

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rodzyn
Złota rączka



Dołączył: 30 Lis 2005
Posty: 1340
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Wto 16:56, 20 Cze 2006    Temat postu:

Z podpisu wynika ze masz Lagune Diesel i moje pytanie jest takie czy kupiles zegary od diesla czy od benzyniaka, czy montowales je sam (jesli tak to napisz ktory pin prowadziles od ecu/ewentualnie kostki zeby podpiac info o spalaniu i obrotach), czy miales w poprzednich zegarach obrotomierz czy zegarek, czy przeciagnoles pod odpowiedni pin info o grzaniu swiec zarowych.

Tak jak napisal Rafal mozna uzyc dzwigni kieronkowskazow, a dokladnie dodatkowego wlacznika klaksonu na tej dzwigni i wskazania bedzie mozna zmieniac (zanim zaczniesz podlaczac pod ta dzwignie odlacz od niej zasilanie).

Z obrotomierzem to na 99% jest zwarcie na podlaczeniu lub zle podlaczenie info o obrotach (1% uszkodzony obwod elektryczny w zegarach)

Cytat:
http://www.lagunav6.prv.pl/ Zajzyj tu Chyba najlepsza stronka o zegarach

Zgadza sie bo jest tam duzo informacji ale kilku waznych rzeczy brakuje (troche wiecej trzeba robic niz jest tam napisane).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szef




Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Wto 17:52, 20 Cze 2006    Temat postu:

rodzyn w takim razie proponuje napisac do autora O ile pamietam to byl tam gdzies do niego emil Chlopak jest wporzo i na pewno pomoze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rodzyn
Złota rączka



Dołączył: 30 Lis 2005
Posty: 1340
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Wto 18:23, 20 Cze 2006    Temat postu:

Szef napisał:
rodzyn w takim razie proponuje napisac do autora O ile pamietam to byl tam gdzies do niego emil Chlopak jest wporzo i na pewno pomoze


Heh pisalem z nim nie raz i sporo sie dowiedzialem miedzyinnymi o dokladnym wyprowadzeniu pinow z ecu (nie ma tego na jego stronie), co i jak dokladnie popodlaczac bo schematy na stronie sa (ze tak powiem) pobierzne i dotycza wersji lagun z doprowadzona juz instalacja czyli takie co mialy juz liczniki elektroniczne i poprostu byly zmieniane na inne (w zwyklych wersjach z analogowymi zegarami info od spalania nie jest doprowadzone nawet do kostki kolo akumulatora).

PS: szukam sprawnego licznika (od ph1 (tylko JAGGER) wersja 1.4) i jak tylko go znajde to zrobie "bardzo" dokladny manual.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szef




Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Wto 19:59, 20 Cze 2006    Temat postu:

rodzyn napisał:

PS: szukam sprawnego licznika (od ph1 (tylko JAGGER) wersja 1.4) i jak tylko go znajde to zrobie "bardzo" dokladny manual.


Super pomysl Sam sie zastanawiam nad wymiana zegarow na wersje z kompem z tym ze u mnie to dosc prosta sprawa bo mam PH II


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rodzyn
Złota rączka



Dołączył: 30 Lis 2005
Posty: 1340
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Wto 20:51, 20 Cze 2006    Temat postu:

Szef napisał:
rodzyn napisał:

PS: szukam sprawnego licznika (od ph1 (tylko JAGGER) wersja 1.4) i jak tylko go znajde to zrobie "bardzo" dokladny manual.


Super pomysl Sam sie zastanawiam nad wymiana zegarow na wersje z kompem z tym ze u mnie to dosc prosta sprawa bo mam PH II

Z tego co sie dowiadywalem to w Ph2 info o spalaniu juz jest "pod zegarami" czyli doprowadzone, w lagach Ph1 to w 90% nie ma nawet wyprowadzonego kabelka od ecu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Horn99




Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:02, 20 Cze 2006    Temat postu:

"to w Ph2 info o spalaniu juz jest "pod zegarami" czyli doprowadzone" - no chyba nie koniecznie u mnie nie było.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Malczyk2000
Boss Regionalny
woj. Lubelskie



Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Wto 22:20, 20 Cze 2006    Temat postu:

rodzyn napisał:
Szef napisał:
rodzyn napisał:

PS: szukam sprawnego licznika (od ph1 (tylko JAGGER) wersja 1.4) i jak tylko go znajde to zrobie "bardzo" dokladny manual.


Super pomysl Sam sie zastanawiam nad wymiana zegarow na wersje z kompem z tym ze u mnie to dosc prosta sprawa bo mam PH II

Z tego co sie dowiadywalem to w Ph2 info o spalaniu juz jest "pod zegarami" czyli doprowadzone, w lagach Ph1 to w 90% nie ma nawet wyprowadzonego kabelka od ecu.


No ale jak mam Ph1 ale już z zegarami (fabrycznymi) od Ph2 bo to końcówka produkcji Ph1 w roku 1998 to u mnie też chyba większych problemów nie powinno być ????


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rodzyn
Złota rączka



Dołączył: 30 Lis 2005
Posty: 1340
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Śro 22:43, 21 Cze 2006    Temat postu:

Cytat:
Horn99 Wysłany: Wto 22:02, 20 Cze 2006 Temat postu:

--------------------------------------------------------------------------------

"to w Ph2 info o spalaniu juz jest "pod zegarami" czyli doprowadzone" - no chyba nie koniecznie u mnie nie było.

Masz racje. Dzis dostalem info od kolegi ktory tez zmienial w ph2 i tez nie bylo to doprowadzone (z tego co mi pisali koledzy w "temacie" to powinno byc ale jak widac nie zawsze).

Cytat:
Malczyk2000 Wysłany: Wto 22:20, 20 Cze 2006 Temat postu:

--------------------------------------------------------------------------------

rodzyn napisał:
Szef napisał:
rodzyn napisał:

PS: szukam sprawnego licznika (od ph1 (tylko JAGGER) wersja 1.4) i jak tylko go znajde to zrobie "bardzo" dokladny manual.


Super pomysl Sam sie zastanawiam nad wymiana zegarow na wersje z kompem z tym ze u mnie to dosc prosta sprawa bo mam PH II

Z tego co sie dowiadywalem to w Ph2 info o spalaniu juz jest "pod zegarami" czyli doprowadzone, w lagach Ph1 to w 90% nie ma nawet wyprowadzonego kabelka od ecu.


No ale jak mam Ph1 ale już z zegarami (fabrycznymi) od Ph2 bo to końcówka produkcji Ph1 w roku 1998 to u mnie też chyba większych problemów nie powinno być ????

Napewno nie bedzie i jest to prostrze (chyba) niz by sie wydawalo.

PS: zrobie dokladny manual jak dopadne zegary.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Andropoz
Klubowicz



Dołączył: 16 Mar 2006
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 0:09, 22 Cze 2006    Temat postu:

Skąd jest info o spalaniu w dieslach PH1 2,2td wiecie może?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
polak1977




Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oława

PostWysłany: Czw 9:58, 22 Cze 2006    Temat postu:

Przełożyć licznik to nie problem, tylko pospieszyłem się z zakupem i kupiłem licznik od benzyniaka (nieświadomie)<http://www.allegro.pl/item99852979_licznik_laguna_z_komputerem_bcm.html>. Okazało się że nie mam impulsatora ale kupiłem razem z linką i pokazuje mi już prędkość ale nic pozatym,
więc proszę o poradę co mam z tym fantem zrobić ?? Obroty są od momentu uruchomienia silnika na 5000 i tak się utrzymują Sad ,nie jest to zwarcie czy też błąd instalacji bo na starym liczniku wskazywania obrotów są dokładne..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
polak1977




Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oława

PostWysłany: Czw 10:08, 22 Cze 2006    Temat postu:

I mam jeszcze jeden problem - brak świecącej kontrolki rezerwy - tak mam od momentu kupna lagi a to jest troszeczkę kłopotliwe Sad.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Totek




Dołączył: 16 Maj 2006
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wysocko Małe

PostWysłany: Czw 10:22, 22 Cze 2006    Temat postu:

polak1977 napisał:
I mam jeszcze jeden problem - brak świecącej kontrolki rezerwy - tak mam od momentu kupna lagi a to jest troszeczkę kłopotliwe Sad.

Też miałem taki problem, aż do momentu gdy zatankowania 5 l ropki do karnistra i jeżdzenia do upadłego. Okazało sie że kontrolka zaświeciła się 50 km po tym jak wskazówka opadła na sam dół.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Renault Laguna Klub Polska Strona Główna -> Usterki i Porady Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin