Forum Renault Laguna Klub Polska Strona Główna Renault Laguna Klub Polska
LAGUNA KLUB POLSKA
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

2 problemy: z zapalaniem i "gazowe"

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Renault Laguna Klub Polska Strona Główna -> Usterki i Porady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kokosz




Dołączył: 24 Lut 2006
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z okolicy :)

PostWysłany: Pon 15:35, 10 Lip 2006    Temat postu: 2 problemy: z zapalaniem i "gazowe"

ZAPALANIE
Odpala jak jej się chce - może zaskoczyć za pierwszym razem a można też kręcić godzinę, jak się uprze to nie odpuści, strzeli focha i tyle niezależnie czy silnik ciepły czy też zimny. Znaczy się silnik zdaje się zaskakiwać, ale tylko na ułamek sekundy i gaśnie - objaw identyczny jak przy odpalaniu z włączonym immobilajserem.

PROBLEM GAZOWY
Było idelanie przez ostatnie 12kkm ale niestety sielanka się skończyła. Po odpaleniu, rozgrzaniu silnika i przełączeniu na gaz obroty zaczynają falować, przy dodaniu gazu krztusi się i nie ma mocy. Kilka razy wystrzeliło jak z armaty i rozerwarwało obudowę filtru powietrza (wymieniłem na nową). Najciekawsze jest to, że nie jest tak cały czas ale tylko zależne od "widzimisię" lali, można powiedzieć w 2/3 przypadków - jak zgaszę silnik i odpalę od razu (o ile odpalę Shocked - patrz wyżej) objaw może zniknąć, ale niekoniecznie.

Odpalam zawsze na benzynie bo innej opcji nie ma; instalacja 2 generacji. Pare tygodni temu wymienione świece na "jakieś tam" (nie pamiętam, iskra 0.9 jak wyczytałem na forum dla F3R), kable WN i filtr gazu (wszystko na raz) ale problemy zaczęł się po około 3 tygodniach od tego faktu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafffi




Dołączył: 09 Kwi 2006
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Pon 16:57, 10 Lip 2006    Temat postu:

Moja rada: zmien kable wysokiego napiecia. Moze tez byc cewka, ale kable sa tansze, wiec zacznij od nich.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kokosz




Dołączył: 24 Lut 2006
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z okolicy :)

PostWysłany: Wto 21:31, 11 Lip 2006    Temat postu:

kable nie pomogły

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adam_w




Dołączył: 25 Maj 2006
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Wto 22:41, 11 Lip 2006    Temat postu:

Sprobuj przeczyscic silniczek krokowy i jego gniazdo

u mnie pomoglo


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
omanbik




Dołączył: 16 Mar 2006
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 13:29, 13 Lip 2006    Temat postu:

dzisiaj bylem u gaziaza bo tez mi strzelalo i gasl na wolnych obrotach ( po nagrzaniu) poprzedni stwierdzil ze to wina sondy i kazal najpierw sprawdzic
a prawda bylal taka ze byla za uboga mieszanka !!!! (az sie boje co bedzie z zaworami bo jutro jade na regulacje) obecny gazownik ustawil i samochod ladnie pracuje lepiej przyspiesz nie dusi sie i nie strzela a iz benzyny na gaz przelacza plynnie
poprzednoo tamten palant ustawil mi na 8 krokow- jak to mialo chodzic- chlal jak smok
moja rada jedz na regulacje i bedziesz wiedzial zaplacisz 30zl i sie dowiesz byc moze tez sonda ci padaa na benzynie pojedzie natomiast na gazie bedzie kulal - to jest najtanszy sposob


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kokosz




Dołączył: 24 Lut 2006
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z okolicy :)

PostWysłany: Śro 11:08, 26 Lip 2006    Temat postu:

Jakie powinno być natężenie na cewkach? Na jednej pokazało 25 a na drugiej 9 kOm majster więc zmienił tą drugą na nową i... dalej pokazuje 9kOm. Ki diabeł ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kokosz




Dołączył: 24 Lut 2006
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z okolicy :)

PostWysłany: Pią 15:33, 28 Lip 2006    Temat postu:

małe sprostowanie po wczorajszej wizycie u majstra - jestem zielony z mechaniki więc piszę jak zapamiętałem (sprostowanie mile widziane):

1) obie cewki były uszkodzone (na każdej po jednym uzwojeniu), wymienione; opór (nie jak natężenie napisałem wcześniej) jest normie

2) pompa paliwa - wymieniłem chwilowo na używkę ale szukam nówki

Problem z zapalaniem zniknął (odpalałem dziś i wczoraj około 25 razy); objawy duszenia się przy ruszaniu (o których nie napisałem) jak ręką odjął

ale:
3) dziś q...wa jeden wentylator na chłodnicy się zatarł i znów wydatek a miejscowy szrot nie chce sprzedać pojedynczo tlko komplet (250zł); działąjący kręci się na max obrotach a w chłodnicy się prawie gotuje - może ktoś wie gdzie dostanę (wysyłkowo najlepiej albo w pomiędzy Łodzią a Kaliszem?)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Renault Laguna Klub Polska Strona Główna -> Usterki i Porady Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin