Forum Renault Laguna Klub Polska Strona Główna Renault Laguna Klub Polska
LAGUNA KLUB POLSKA
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Czy to normalne 4 tysie obrotow przy 110km/h ?
Idź do strony 1, 2  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Renault Laguna Klub Polska Strona Główna -> Usterki i Porady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jarecki




Dołączył: 04 Lip 2006
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 0:41, 19 Lip 2006    Temat postu: Czy to normalne 4 tysie obrotow przy 110km/h ?

I jeszcze jak mu dodaje gazu to czuje czasami takie delikatne rwania ale to sie dzieje jak mam wysokie obroty. Co wy na to powiecie???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
crazytomi
Klubowicz



Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Świdnik

PostWysłany: Śro 7:48, 19 Lip 2006    Temat postu:


Ten typ tak ma ... ja mam 110 przy 3 tys. a przy 4 to już 140 więc jest różnica w komforcie jazdy ale za to macie 25 kucyków więcej ... tylko strasznie hałaśliwe te Wasze koniki Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Malczyk2000
Boss Regionalny
woj. Lubelskie



Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Śro 8:29, 19 Lip 2006    Temat postu:

Hm nie wiem czy to normalne. Ja mam 2.0 8V i 110km/h mam przy 3 tyś obrotów. Swoją drogą to przy 4 tyś robi się hałaśliwa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jacek87




Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pomiechówek

PostWysłany: Śro 8:37, 19 Lip 2006    Temat postu:

To jedź na 4 przy 6tyś to zobaczysz wtedy jak jest Very Happy
180 na blacie a na hałas nie zwracasz już uwagi Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przemo
Boss Regionalny
woj. Wielkopolskie



Dołączył: 20 Mar 2006
Posty: 268
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 9:46, 19 Lip 2006    Temat postu:

hmm, chyba cos jest nie tak. ja prz 4 tys. mam ok 140 na 5 biegu. jak bede mial okazje to dzisuaj jescze sie dokladnie przypatrze na obroty i predkosc. Może jakies lipne paliwko zalałeś

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jarecki




Dołączył: 04 Lip 2006
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 10:06, 19 Lip 2006    Temat postu:

A co o tym myslicie???
RNIL napisał:
Nie wiem jak jest w L II (sam mam L I 1,8 8V) ale żabojady lubią robić nadmiarowe otworki w kolektorze dolotowym, zaślepiane później takimi kapturkami. W L I te kapturki bardzo często spadają wtedy silnik ssie lewe powietrze i obroty idą w górę. Moja propozycja: zanim kupisz silniczek krokowy pooglądaj dokładnie czy wszystkie rurki i zaślepoki od podciśnienia są na swoim miejscu. Następnie możesz sprawdzić krokowca czy coś mu nie dolega. Mogę się mylić bo konstrukcja L II może być inna ale sprawdzić nie zaszkodzi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jarecki




Dołączył: 04 Lip 2006
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 10:08, 19 Lip 2006    Temat postu:

Czy ktos moglby mnie poinstruowac gdzie znajduja sie owe otworki? Wczoraj szukalem tego ale lipa dzisiaj zrobie fotke silnika to moze mi cos doradzicie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
RNIL




Dołączył: 23 Lut 2006
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 11:49, 19 Lip 2006    Temat postu:

Kolego Jarecki mój post o otworkach a dokładniej o niezaślepionych króccach podciśnienia na kolektorze dolotowym dotyczył wariowania silnika na wolnych obrotach i był w zupełnie innym wątku. Nie bardzo rozumiem co moja wypowiedź ma wspólnego z obecnym wątkiem.

A co do 4 tys. obrotów i 110 km/h to może ktoś robił przeszczep skrzyni biegów i zapodał z innego modelu np. do 1,8 założył skrzynię od 2,0 ewentualnie od 1,8 ale z innego rocznika lub fragmentu (bo mu się napęd "rozpiął" i wymienił sam mechanizm różnicowy). Renault miało w cholerę odmian skrzyń biegów różniących się np. przełożeniem mechanizmu różnicowego lub przełożeniami poszczególnych biegów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
merphi




Dołączył: 07 Kwi 2006
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 11:51, 19 Lip 2006    Temat postu:

mam ten sam silnik i przy 4k rpm mam ok 140km/h

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jacek87




Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pomiechówek

PostWysłany: Śro 11:54, 19 Lip 2006    Temat postu:

To pewnie przez skrzynię. jak ja kupiłem lagune to na 5 przy 3 tyś obrotów miałem 100, lecz mi padła skrzynia i kupiłem drugą, od takiego modelu co miałem samochód i teraz mam 110 przy 3tyś. Ktoś grzebał przy skrzyni, może robił, ją na przyśpieszenie, żeby było lepsze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
carver




Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jarosław

PostWysłany: Śro 20:47, 19 Lip 2006    Temat postu:

Ten temat był oklepany wcześniej na tym forum . Silnik z wersji 2.0 S
16V - Volvo , ma krótko zestrojoną skrzynię dlatego tak wysokie obroty już przy 110 km/h .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
merphi




Dołączył: 07 Kwi 2006
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 22:17, 19 Lip 2006    Temat postu:

nie do konca, ja mam dokladnie 2.0s i przy 4 tys mam ok 135-140, co jest logiczne zwazywszy ze auto rozpedza sie jeszce o 65km wiecej, a pozostalo tylko 2,5 tys rpm.

jak by przy 110 bylo 4 tys to auto by maks szlo 180 albo mniej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Andrzej_W




Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 7:02, 21 Lip 2006    Temat postu:

Zaskakujące to jak skrajnie różne skrzynie montowano w Lagunach, W mojej Lagunie przy 3 tyś na 5 biegu mam 140 km/h. Takie przełożenia o których piszecie czyli 4 tyś i 140 km/h to ja mam na 4 biegu. Przyspieszenie na 5 biegu jest oczywiście symboliczne ale zawsze przecież można zredukować bieg przy wyprzedzaniu. Za to 180 km/h osiąga się przy obrotomierzu poniżej 4 tyś.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Malczyk2000
Boss Regionalny
woj. Lubelskie



Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pią 7:31, 21 Lip 2006    Temat postu:

Ja dzisiaj się przyjrzałem i przy 4 tyś mam 150 km/h - silnik 2.0 F3R

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kornholio
Klubowicz



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 404
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa okolice

PostWysłany: Pią 21:43, 21 Lip 2006    Temat postu:

Malczyk2000 napisał:
Ja dzisiaj się przyjrzałem i przy 4 tyś mam 150 km/h - silnik 2.0 F3R


Mam dokladnie tak samo Cool


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Renault Laguna Klub Polska Strona Główna -> Usterki i Porady Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin