Forum Renault Laguna Klub Polska Strona Główna Renault Laguna Klub Polska
LAGUNA KLUB POLSKA
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Co sądzicie na temat magnetyzerów. czy warto je założyc?
Idź do strony 1, 2  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Renault Laguna Klub Polska Strona Główna -> Usterki i Porady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
b.tomek
Boss Regionalny
woj. Podlaskie



Dołączył: 20 Lis 2005
Posty: 357
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BIAŁYSTOK

PostWysłany: Sob 20:36, 17 Gru 2005    Temat postu: Co sądzicie na temat magnetyzerów. czy warto je założyc?

planuję założyć magnetyzery , cy warto?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marco
Administrator
<font color=red>Administrator</font>



Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 1327
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piaseczno

PostWysłany: Sob 22:19, 17 Gru 2005    Temat postu: Re: Co sądzicie na temat magnetyzerów. czy warto je założyc?

b.tomek napisał:
planuję założyć magnetyzery , cy warto?


Nie zakładaj. Nic nie dają, a kupując je wyrzucisz pieniądze w błoto. Parę gazet robiło testy, które wykazały, że sa one obojętne dla silnika - tak jakby ich nie byo. Lepiej za to kup paliwo, chociaż wiesz, na co wydałeś pieniądze Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rodzyn
Złota rączka



Dołączył: 30 Lis 2005
Posty: 1340
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Sob 23:37, 17 Gru 2005    Temat postu:

Zgadzam sie z Marco. Strata pieniedzy.
A to co wypisuja na opakowaniach i instrukcjach to normalne jaja. Wzrost mocy i momentu obr. przy jednoczesnym spadku spalania i wszystko dzieki kilku magnesom.
Gwarantuje ci ze gdyby to byla prawda to w wiekszosci samochodow po otwarciu maski nie bylo by widac silnika tylko jeden wielki magnes. Samochody mialy by wtedy z 500KM i palily jakies 3 do 4 l/100km.
No moze troche przesadzilem z tym wszystkim. Very Happy
Ja odradzam ale decyduj sam.

Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
radek.
Klubowicz



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piła

PostWysłany: Nie 0:44, 18 Gru 2005    Temat postu:

Zgadzam się z kolegami. Podobnie jak filtr stożkowy czy"sportowe" świece magnetyzery nie powodują żadnych widocznych przyrostów mocy czy momentu. Niestety tanim kosztem osiągów się nie polepszy. Lepiej zbierać kasę na coś poważniejszego np. turbinę.Pozdrawiam!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rodzyn
Złota rączka



Dołączył: 30 Lis 2005
Posty: 1340
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Nie 18:57, 18 Gru 2005    Temat postu:

radek. napisał:
Zgadzam się z kolegami. Podobnie jak filtr stożkowy czy"sportowe" świece magnetyzery nie powodują żadnych widocznych przyrostów mocy czy momentu. Niestety tanim kosztem osiągów się nie polepszy. Lepiej zbierać kasę na coś poważniejszego np. turbinę.Pozdrawiam!


Witam.
Co do filtrow i swiec to juz inna bajka. Wiec tak poprawnie dobrany i zainstalowany stozkowy filtr poprawia napelnianie wieksza iloscia powietrza cylindrow co w polaczeniu z bardziej wydajnymi swiecami ktore lepiej dopalaja powstala mieszanke paliwowo powietrzna napewno dodadza troszke mocy i momentu obrotowego. Dodajac do tego polerowanie kanalow dolotowych i zamontowanie dobrego tlumika w celu szybszego wylotu spalin to moze przyniesc poprawe osiagow. Z turbina tez mozna pokabinowac. Sam widzialem Clio 1.8 z turbinka. Wlascicel nie wiedzial jak dokladnie jest to zrobione bo taka kupil ale mowil ze zamontowanie z czesciami kosztowalo ok. 3500zl.
Wszystkie te modyfikacje powinny przeprowadzac warsztaty ktore maja odpowiednie doswiadczenie bo samemu mozna sobie zafundowac efekt odwrotny od oczekiwanego badz cos uszkodzic.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
radek.
Klubowicz



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piła

PostWysłany: Nie 20:54, 18 Gru 2005    Temat postu:

Chodziło mi o to że montaż tylko samego stożka i świec niczego nie daje . Polerowanie kanałów i sportowy wydech to całkiem inna sprawa.
Filtr stożkowy najlepiej sprawdza się jako dodatek do poważnych modyfikacji silnika np montaz turbiny czy chiptuning. Sam w sobie naprawdę nie daje widocznych efektów. Po prostu szkoda kasy.
Co do montażu turbiny to wiadomo że najlepiej robić to w wyspecjalizowanych firmach, chociaż jest w Polsce gość który do Poloneza Atu włożył silnik 2.9 od Scorpio i do tego dołożył dwie turbiny i podtlenek i to wszystko zrobił sam w garażu. Widziałem go w Pile na wyścigach. To naprawdę nieźle jeździ .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rodzyn
Złota rączka



Dołączył: 30 Lis 2005
Posty: 1340
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Pon 0:06, 19 Gru 2005    Temat postu:

Musze dodac ze takich (kombinowanych) w przydomowych warsztatach samochodow jest calkiem sporo. Moj znajomy mial kiedys fiata 125p z silnikiem od fiata argenta 2.0 na dodatek w jakiejs wersi sportowej na dwu gaznikach i mocy cos ok.130km. To byl chyba najszybszy "kredens" jakiego widzialem.
Sam mam wielka chec zrobienia czegos w celu poprawienia osiagow. Myslalem o wstawieniu do mojej laguny silnika 3.0 24V i jak znaje gdzies cala lage z takim motorem po okazyjnej cenie to moze.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marco
Administrator
<font color=red>Administrator</font>



Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 1327
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piaseczno

PostWysłany: Pon 14:12, 19 Gru 2005    Temat postu:

rodzyn napisał:

Sam mam wielka chec zrobienia czegos w celu poprawienia osiagow. Myslalem o wstawieniu do mojej laguny silnika 3.0 24V i jak znaje gdzies cala lage z takim motorem po okazyjnej cenie to moze.



A co ze spalaniem?? Przecież takie 3.0 spala ponad 10 litrów benzyny.

Osobiscie jestem przeciwnikiem zakładania gazu do takiego silnika. Po co kupowac tak mocne i paliwożerne auto i odrazu zakładac do niego gaz, jak można kupic 2.0 16V, która tez ma niezłe osiągi.


Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
radek.
Klubowicz



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piła

PostWysłany: Pon 16:53, 19 Gru 2005    Temat postu:

Cytat:

Sam mam wielka chec zrobienia czegos w celu poprawienia osiagow. Myslalem o wstawieniu do mojej laguny silnika 3.0 24V i jak znaje gdzies cala lage z takim motorem po okazyjnej cenie to moze.


Też myślałem o wymianie na 3.0. Widziałem taki silnik na Allegro za ok. 5000 zł. Można by też wstawić 5-cylindrowy 2.5 od Safrane. Zdaje się że to ten sam silnik co w Volvo 850 T-5.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
radek.
Klubowicz



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piła

PostWysłany: Pon 16:59, 19 Gru 2005    Temat postu:

Marco napisał:
rodzyn napisał:

Sam mam wielka chec zrobienia czegos w celu poprawienia osiagow. Myslalem o wstawieniu do mojej laguny silnika 3.0 24V i jak znaje gdzies cala lage z takim motorem po okazyjnej cenie to moze.



A co ze spalaniem?? Przecież takie 3.0 spala ponad 10 litrów benzyny.

Osobiscie jestem przeciwnikiem zakładania gazu do takiego silnika. Po co kupowac tak mocne i paliwożerne auto i odrazu zakładac do niego gaz, jak można kupic 2.0 16V, która tez ma niezłe osiągi.


Wink

Zgadza się 2.0 16v ma niezłe osiągi jednak silnik 6-cylindrowy ma całkiem inną kulturę pracy. Co do sensowności zakładania gazu to wszystko zależy od tego ile kto jeżdzi, chociaż dzisiaj przeczytałem że szykuje się znaczna podwyżka akcyzy na gaz więc niedługo nie będzie sie opłacało montować instalacji do żadnego samochodu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marco
Administrator
<font color=red>Administrator</font>



Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 1327
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piaseczno

PostWysłany: Pon 17:57, 19 Gru 2005    Temat postu:

radek. napisał:
Marco napisał:
rodzyn napisał:

Sam mam wielka chec zrobienia czegos w celu poprawienia osiagow. Myslalem o wstawieniu do mojej laguny silnika 3.0 24V i jak znaje gdzies cala lage z takim motorem po okazyjnej cenie to moze.



A co ze spalaniem?? Przecież takie 3.0 spala ponad 10 litrów benzyny.

Osobiscie jestem przeciwnikiem zakładania gazu do takiego silnika. Po co kupowac tak mocne i paliwożerne auto i odrazu zakładac do niego gaz, jak można kupic 2.0 16V, która tez ma niezłe osiągi.


Wink

Zgadza się 2.0 16v ma niezłe osiągi jednak silnik 6-cylindrowy ma całkiem inną kulturę pracy. Co do sensowności zakładania gazu to wszystko zależy od tego ile kto jeżdzi, chociaż dzisiaj przeczytałem że szykuje się znaczna podwyżka akcyzy na gaz więc niedługo nie będzie sie opłacało montować instalacji do żadnego samochodu.


Wiadomo, co 6 cylindrów to nie 4 Wink ale osobiście wkurza mnie, gdy widze, że ludzie kupuja V6 i odrazu je zagazowują Evil or Very Mad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rodzyn
Złota rączka



Dołączył: 30 Lis 2005
Posty: 1340
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Pon 20:57, 19 Gru 2005    Temat postu:

Witam. No to Radek mnie wyprzedzil z odpowiedzia. A moje zainteresowanie V6 wynika z tego ze jestem chyba fanem takich silnikow i moge juz teraz powiedziec ze nie kupie juz 4cyl. Co do gazowania to kiedys tez bylem stanowczym przeciwnikiem ale ekonomia wygrala.
Jeszcze slowo do Radka. 5000zl za sam silnik to za wiele bo do tego dochodzi cale mnostwo podzespolow ktore trzeba przy takiej operacji powymieniac. Lepiej poszukac calej laguny na przekladke najlepiej jakiegos anglika lub rozbitka. W lato na slomczynie (gielda) widzialem anglika w pelnej opcji po dachowaniu za 5500zl i wydaje mi sie ze to byla godna uwagi oferta bo mamy wtedy wszystko co potrzeba.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marco
Administrator
<font color=red>Administrator</font>



Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 1327
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piaseczno

PostWysłany: Pon 21:16, 19 Gru 2005    Temat postu:

rodzyn napisał:
Witam. No to Radek mnie wyprzedzil z odpowiedzia. A moje zainteresowanie V6 wynika z tego ze jestem chyba fanem takich silnikow i moge juz teraz powiedziec ze nie kupie juz 4cyl. Co do gazowania to kiedys tez bylem stanowczym przeciwnikiem ale ekonomia wygrala.


Nie zrozumcie mnie źle.

Ja wiem, że to jest osobista sprawa, ale skoro niestać kogoś na paliwożerene auto, to po co tak owe kupować, skoro wiadomo, że będzie problem z utrzymaniem go... Niechce nikogo ganiać, ani nic w tym stylu. Mam nadziejęm, że nikt się nie poczuje urazony.

Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
b.tomek
Boss Regionalny
woj. Podlaskie



Dołączył: 20 Lis 2005
Posty: 357
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BIAŁYSTOK

PostWysłany: Pon 21:41, 19 Gru 2005    Temat postu:

Jak szukałem lagunke to mogłem kupić 3,0V6 za 8,5tys. 97 rok ,full wypas(skóra, klima itp.) opłacona, do wymiany reflektor i zderzak, czarniutka, piękna. ale szukałem auta na taxe i chyba w 3,0V6 w automacie to bym zarobił tylko na paliwko. nie wiem czy nie żałować

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rodzyn
Złota rączka



Dołączył: 30 Lis 2005
Posty: 1340
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Pon 21:55, 19 Gru 2005    Temat postu:

Marco napisał:
rodzyn napisał:
Witam. No to Radek mnie wyprzedzil z odpowiedzia. A moje zainteresowanie V6 wynika z tego ze jestem chyba fanem takich silnikow i moge juz teraz powiedziec ze nie kupie juz 4cyl. Co do gazowania to kiedys tez bylem stanowczym przeciwnikiem ale ekonomia wygrala.


Nie zrozumcie mnie źle.

Ja wiem, że to jest osobista sprawa, ale skoro niestać kogoś na paliwożerene auto, to po co tak owe kupować, skoro wiadomo, że będzie problem z utrzymaniem go... Niechce nikogo ganiać, ani nic w tym stylu. Mam nadziejęm, że nikt się nie poczuje urazony.

Wink


W moim przypadku zagazowanie polega na zredukowaniu w jakims stopniu nieuniknionych kosztow zwiazanych z normalnym uzytkowaniem auta na codzien (praca). Zmiana silnika na wiekszy i mocniejszy to dla poprawienia komfortu psychicznego i zadowolenia z jazdy bo moim zdaniem to jest w jezdzie najfajniejsze a to ze bedzie palil o te 3 czy nawet 5 litrow wiecej to juz schodzi na drugi plan.
A z tym urazeniem to chyba zartujesz Very Happy . Obrazic sie za takie cos to normalnie przesada.

Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Renault Laguna Klub Polska Strona Główna -> Usterki i Porady Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin