Forum Renault Laguna Klub Polska Strona Główna Renault Laguna Klub Polska
LAGUNA KLUB POLSKA
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Przerwy w pracy silnika i strzaly na LPG
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Renault Laguna Klub Polska Strona Główna -> Usterki i Porady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafffi




Dołączył: 09 Kwi 2006
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Śro 11:23, 28 Cze 2006    Temat postu:

Bylem u mechanika i jednak nie jest to wina swiec Sad
Na razie jedyny trop to druga cewka, ktora moze juz padac zaraz po tej, ktora wymienilem.
Dlatego tez mam prosbe do kogos z Zielonej Gory lub okolic:
Chcialbym na chwile podmienic cewke i sprawdzic, czy to rzeczywiscie to. Poszukuje kogos kto ma Lagune z silnikiem osmiozaworowym, w ktorej jest cewka jak na zdjeciu:
[link widoczny dla zalogowanych]

Po prostu na chwile bym podmienil ta cewke u siebie i sprawdzil, czy cos to poprawia. Chodzi mi o to, zeby nie kupowac cewki, jesli to nie jest przyczyna moich problemow.

Odwdziecze sie jakims napojem Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adamus




Dołączył: 08 Sty 2006
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Garwolin

PostWysłany: Śro 20:56, 28 Cze 2006    Temat postu:

Przecież masz dwie podwójne cewki. Zamień je miejscami i będziesz wiedział czy są dobre.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafffi




Dołączył: 09 Kwi 2006
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Śro 22:05, 28 Cze 2006    Temat postu:

Nie za bardzo rozumiem, co moze mi dac zamiana cewek miejscami. Albo bedzie zle palil na cylindrach 1 i 4, albo na 2 i 3. Jak w takim wypadku ocenisz, kotora cewka jest sprawna, czy obie sa sprawne?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adamus




Dołączył: 08 Sty 2006
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Garwolin

PostWysłany: Śro 22:19, 28 Cze 2006    Temat postu:

Jeżeli wiesz, które cylindry niedomagają to zamiana cewek wyjaśni czy są one dobre. Jeżeli cewki są dobre to obstawiam, że masz podparte zawory.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafffi




Dołączył: 09 Kwi 2006
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Czw 9:55, 29 Cze 2006    Temat postu:

Wlasnie nie za bardzo wiem, ktore cylindry nie pala. Sytuacja wyglada tak:
1) na wolnych obrotach pracuje normalnie
2) podczas przyspieszania z wolnych obrotow silnik dostaje pojedynczych przerw, takie dziwne wibracje; dzieje sie to w zakresie obrotow 1800 - 2800
3) na wiekszych obrotach od 2800 w gore nie ma tych przerw.

Czyli nie wiem, czy moga byc podparte zawory. Wtedy chyba silnik generalnie by nierowno pracowal, a nie tylko pojedyncze przerwy.

Pisalem tutaj o sytuacji na benzynie. Na gazie podczas tych przerw nastepuje strzal, czyli gaz nie zostaje spalony w cylindrze i cofa sie do kolektora. W zasadzie teraz nie jezdze na gazie, bo nie da rady.

Czy ktos ma jeszcze jakies pomysly poza padnieta cewka?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Horn99




Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 15:54, 29 Cze 2006    Temat postu:

Wykręć świece i nich ci ktoś pokręci silnikiem a ty zobacz jak przeskakuje iskra i będziesz wiedział czy to cewki, świece czy kable.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafffi




Dołączył: 09 Kwi 2006
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Wto 15:06, 04 Lip 2006    Temat postu:

Problem zostal rozwiazany Wink
Powodem byly kable zaplonowe. Prawdopodobnie byly na nich przebicia. Po wymianie, jak reka odjal Wink Ciekawe jest to, ze kable zakupilem we wrzesniu 2005. Czyli dosc krotka zywotnosc Wink Oddalem na gwarancji i dostalem nowe.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Renault Laguna Klub Polska Strona Główna -> Usterki i Porady Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin