Forum Renault Laguna Klub Polska Strona Główna Renault Laguna Klub Polska
LAGUNA KLUB POLSKA
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Temperatura silnika podczas stania w korkach
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Renault Laguna Klub Polska Strona Główna -> Usterki i Porady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jewel_Quest
Klubowicz



Dołączył: 12 Mar 2006
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: GRUDZIADZ

PostWysłany: Pią 22:32, 24 Mar 2006    Temat postu:

czy bede mało oryginalny jak zaproponuje ,żebyś przedewszystkim sprawdził poziom płynu ,a potem sprobował odpowietrzyć układ ,a dopiero potem sie zamartwiał Wink zawsze zzczynajmy od rzeczy najprostrzych!!!




P.S być może jużto sprawdziłeś,ale o tym nie napisałeś .
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gelekwwa




Dołączył: 21 Mar 2006
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-wa

PostWysłany: Sob 0:53, 25 Mar 2006    Temat postu:

Plynu jest ok a uklad tez na bank odpowietrzony. W zime to nie przeszkadza ale w lato jest nieciekawie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wo__jo
Klubowicz



Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice

PostWysłany: Nie 18:57, 26 Mar 2006    Temat postu:

W/g mojego skromnego zdania wszystko jest OK tak powinno być.

Temperatura wrzenia płynu chłodzącego jest około 110-120 st C a jest to spowodowane wyższym niż atmosferyczne ciśnieniem w układzie chłodzenia


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gelekwwa




Dołączył: 21 Mar 2006
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-wa

PostWysłany: Pon 18:53, 27 Mar 2006    Temat postu:

Ok , wiec dzisiaj udalo mi sie zmierzyc orientacyjne temperatury uruchamiania wentylatorow. Pomiaru dokonalem wkladajac drucik termopary w zeberka gornej czesci chlodnicy , dlatego faktyczna temperatura moze byc troszke wyzsza.
Pierwszy pomiar ok 97 stopni ale po dokladniejszym wlozeniu drucika termometr wskazywal 100 w momencie uruchomienia wentylatorow. Temperatura spadala kilka stopni.
Poziomowi 100 stopni odpowiadalo wychylenie wskazowki nieznacznie nizsze niz na fotce nr 2.
Chyba jednak zaryzykuje wymiane czujnika w chlodnicy , szczegolnie ze jego koszt to ok 70 zł.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
chris158
Klubowicz



Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Pon 20:10, 27 Mar 2006    Temat postu:

Jeżeli masz komputer pokładowy to możesz wejść w tryb serwisowy i sprawdzić temperaturę oleju - po włączeniu zapłonu trzeba w ciągu 2 sekund wcisąć przycisk kasowania przebiegu i przycisk na dźwigni wycieraczek, Każde następne wciśnięcie tego przycisku przełącza wskazania: ilość pozostałego paliwa, przekroczenie przebiegu do przeglądu, temperaturę oleju i kody błędów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gelekwwa




Dołączył: 21 Mar 2006
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-wa

PostWysłany: Pon 21:15, 27 Mar 2006    Temat postu:

Zapomnialem o tej mozliwosci. Zobaczymy co ciekawego pokaze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
shakal
Klubowicz



Dołączył: 30 Sty 2006
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 9:46, 29 Mar 2006    Temat postu:

witam

mialem to samo u siebie - silnik grzal sie na maxa prawie a wentylator nic:) doszlo do tego ze rozwalilo mi uklad chlodzenia - przy nagrzewnicy nie wkrecilem sruby i zalalo auto:))
pomoglo - jak zwykle najprostrze - rozwiazanie kupna nowego korka od zbiornika wyrownawczego. wczoraj testowalem po gorach i gdzie wczesniej wskazowka prawie szla na maxa tak teraz lekko ponad 2-ga kreske wyszla i za chwile opadla lagodnie ponizej. korek kosztowal 10 pln w sklepie (! 45 w ASO:)) a dziala rewelacyjnie. proponuje wiec najpierw wymienic korek a pozniej szukac dalej - ale chyba raczej napewno jestem pewien ze to pomoze:P
pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rodzyn
Złota rączka



Dołączył: 30 Lis 2005
Posty: 1340
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Śro 13:47, 29 Mar 2006    Temat postu:

Z tego co slyszalem to podobno nie ma dowolnosci w stosowaniu korkow bo sa inne (kolory i..) do innych cisnien i (lub) silnikow.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
shakal
Klubowicz



Dołączył: 30 Sty 2006
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 7:21, 30 Mar 2006    Temat postu:

mialem korek brazowy, poszedlem do sklepiku i pan mi wcisnac chce niebieski - pytam czy nie ma znaczenia kolor korka wiec pan mi wyciaga mondrom ksionzke i czytamy oznaczenie i rodzaj korka i zgadza sie - ma byc niebieski albo brazowy:P a ze ma akurat ladny niebieski to mi dal. zrobilem na razie 400km i silnik pracuje slicznie - temp stoi tak jak powinna bez niepotrzbnego grzania - a 10pln to nie 800 za remont silnika:P
pozdrawiam:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rodzyn
Złota rączka



Dołączył: 30 Lis 2005
Posty: 1340
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Czw 14:19, 30 Mar 2006    Temat postu:

To jak z tymi korkami w koncu jest. Ja slyszlem ze nie ma dowolnosci tylko powinno sie zamontowac korek taki jak byl wczesniej a najlatwiej jest to rozpoznac po jego kolorze i ze to klor jest wyznacznikiem. Nie wiem dolkadnie o co w tym chodzi ale chyba cisnienie jest tu waznym parametrem. Ma ktos jakies "glebsze" informacje w temacie kolorow korka Question .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
shakal
Klubowicz



Dołączył: 30 Sty 2006
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 6:50, 31 Mar 2006    Temat postu:

no wiec ja mam mala wiedze Smile
juz dawno temu jak kupilem lagune szwagier trabil o wymianie korka bo cisnienie bylo zajebiscie duze i auto grzalo sie na maxa.
sam mial u siebie brazowy i tez zmienil na niebieski, na mialem brazowy teraz mam niebieski i dziala. tutaj nie chodzi o kolor korka - bo chinczycy moga zrobic rozowy a i tak bedzie dzialal:P - przy kupnie wazny jest nr ramy auta i po tym podadza ci odpowiedni korek.
pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rodzyn
Złota rączka



Dołączył: 30 Lis 2005
Posty: 1340
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Pią 10:56, 31 Mar 2006    Temat postu:

Wydaje mi sie ze nie ma dowolnosci w kolorach (tak jak i w przewodach elektrycznych w wiazkach i kolory kostek) korkow. Jesli wypuszczaja jeden model z korkiem koloru niebieskiego a drugi z korkiem brazowym to po cos to musi byc. Chinczycy nie wypuszcza korka np. zielonego bo nie przejdzie testow homologacyjnych i zaden dystrybutor nie przyjmnie czegos takiego do sprzedazy. Fakt faktem ze parametry korka a nie kolor graja tu glowna role.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gelekwwa




Dołączył: 21 Mar 2006
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-wa

PostWysłany: Pią 12:45, 31 Mar 2006    Temat postu:

Hmmm, rok temu wymienialem zbiorniczek i korek z ciemnobrazowego na jasnobrazowy ale to raczej to samo.
Sprawdzilem temp oleju w trybie diagnostycznym i udalo mi sie dojsc do 91 stopni, ale trzeba zaznaczyc ze na dworze bylo ok 10 stopni a wskazowka temp nie doszla nawet do poziomu z ubieglego lata. Ciekawe co bedzie przy 30.

Ps Gdzie zamontowany jest ten czujnik temp oleju? Bo moj troche wariuje , czasami zamiast temp pokazuja sie kreski, pewnie cos nie styka.

Ps2 Kody bledow czego mozna odczytac w trybie diagnostycznym ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
chris158
Klubowicz



Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Pią 19:37, 31 Mar 2006    Temat postu:

W trybie diagnostycznym przy braku błędów na wyświetlaczu mamy 5 kresek:

- ----
a gdy są błędy to:

J HEhd

J - usterka czujnika poziomu paliwa
H - usterka czujnika temp. oleju
E - usterka czujnika temp. płynu chłodzącego
h - czujnik poziomu oleju
d - czujnik przepływu paliwa

Kasowanie usterek następuje przez przycisnięcie przycisku kasowania przebiegu, przez minutę nie wolno włączać zapłonu bo się nie skasuje


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gelekwwa




Dołączył: 21 Mar 2006
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-wa

PostWysłany: Pią 21:46, 31 Mar 2006    Temat postu:

Dzieki. A jest mozliwosc wyjscia z tego trybu BEZ kasowania licznika kilometrow i spalania?? Mi sie to nie udaje:)
Wydaje mi sie ze to jest niezbyt doskonale bo przy 1/4 baku czasami zapala sie rezerwa a w trybie serwisowym to srednio co minute mignie. Mimo to w bledach mam same kreski -- ---.
Podobnie z czujnikiem temp oleju, czasami nic nie pokazuje a i bledow tez brak...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Renault Laguna Klub Polska Strona Główna -> Usterki i Porady Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 2 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin