Forum Renault Laguna Klub Polska Strona Główna Renault Laguna Klub Polska
LAGUNA KLUB POLSKA
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Temperatura silnika podczas stania w korkach
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Renault Laguna Klub Polska Strona Główna -> Usterki i Porady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
chris158
Klubowicz



Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Pią 23:19, 31 Mar 2006    Temat postu:

Gelekwwa napisał:
Dzieki. A jest mozliwosc wyjscia z tego trybu BEZ kasowania licznika kilometrow i spalania?? ...


Niestety nie, zawsze licznik kasuje się.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mawic




Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

PostWysłany: Sob 19:31, 01 Kwi 2006    Temat postu:

Witam!
A co myślicie o dodatkowych wskaźnikach temperatury cieszy lub/i temperatury oleju? Jak z przydatnością?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wo__jo
Klubowicz



Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice

PostWysłany: Sob 19:43, 01 Kwi 2006    Temat postu:

rodzyn napisał:
To jak z tymi korkami w koncu jest. Ja slyszlem ze nie ma dowolnosci tylko powinno sie zamontowac korek taki jak byl wczesniej a najlatwiej jest to rozpoznac po jego kolorze i ze to klor jest wyznacznikiem. Nie wiem dolkadnie o co w tym chodzi ale chyba cisnienie jest tu waznym parametrem. Ma ktos jakies "glebsze" informacje w temacie kolorow korka Question .


Znalazłem w Dalogysie opis korków

Zestawienie wartości skalowania zaworu zbiornika
wyrównawczego.
Zawór zbiornika wyrównawczego z:
• brązową płytką: 1,2 bara
• niebieską płytką: 1,4 bara
• żółtą ręką: 1,4 bara
• białą ręką: 1,6 bara
• szarą ręką: 1,8 bara

Jest jeszcze info ze w razie niesprawności układu chłodzenia:
• sprawdzić stan i naciąg paska napędowego pompy układu chłodzenia,
• sprawdzić, czy wentylator, chłodnica i osłona chłodnicy nie są zatkane przez przedmiot utrudniający przepływ powietrza.
Arrow Warto przedmuchać sprężonym powietrzem chłodnicę może jest po prostu zasyfiona i nie przepuszcza powietrza


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rodzyn
Złota rączka



Dołączył: 30 Lis 2005
Posty: 1340
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Nie 22:05, 02 Kwi 2006    Temat postu:

Jednak nie ma dowolnosci.

Ps. sprawdzilem dzis jazde bez korka na odcinku ok.15km. i nic sie nie dzialo ale po ok. 20min. jazdy po miescie plyn sie zagotowal Exclamation .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
shakal
Klubowicz



Dołączył: 30 Sty 2006
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 6:53, 03 Kwi 2006    Temat postu:

witam

niestety siec mam tylko w pracy na razie dlatego przez wekend nie pisze.
co do korokow to wiadomo ze nie ma dowolnosci - wszystko zalezy od silnika. ale - wcale nie jest powiedziane ze ten ktory byl zalozony byl dobrego koloru - tak bylo u mnie - mialem brazowy a teraz mam niebieski i caly uklad chodzi w koncu jak nalezy:)
pozatym korek jest czesta przyczyna przegrzewania silnika w lagunie i czasami doprowadza nawet do wywalenia uszczelki glowicy - u mojego szwagra (2.08v) od razu walnela jak sie plyn zagotowal niestety.
a koszt 10pln szybko sie zwraca:P
pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rodzyn
Złota rączka



Dołączył: 30 Lis 2005
Posty: 1340
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Pon 11:11, 03 Kwi 2006    Temat postu:

Wiecie co dzis zobaczylem Question Mam inny zegar od temperatury tzn. inaczej wyskalowany. U mnie jest tak: jedna gruba, dwie cienkie, jedna gruba, dwie cienkie, jedna gruba dwie cienkie, jedna gruba, dwie cienkie i dopiero te grube jedna przy drugiej. Czyli mam 4 grube kreski a nie tak jak na zdjeciu trzy Exclamation i u mnie wskazowka stoi pomiedzy 2 a 3 i jak wchodzi na 3 gruba kreske to dopiero wlacza sie wentylator. A wiec u kolegi Szakal moze byc faktycznie cos nie tak - wydaje mi sie ze jednak silnik sie grzeje.

Zobaczcie u siebie jak macie wyskalowany wskaznik temperatury plynu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
shakal
Klubowicz



Dołączył: 30 Sty 2006
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 11:47, 03 Kwi 2006    Temat postu:

witam

u mnie skala jest chyba taka sama jak na zdjeciu ale sprawdze jeszcze raz wieczorem po wyjsciu z roboty. natomiast co do silnika i grzania sie - wczesniej na starym korku wywalilo mi polaczenie przy nagrzewnicy - podczas jazdy tylko w miescie po jakichs 5 minutach - wiec korek wogole cisnienia nie puszczal i rozwalilo mi uklad. jak zalozylem nowy korek to skala jest jak mowilem w okolicach 2 kreski natomiast uklad nie dostaje takiego cisnienia durnego jak wczesniej - raz mi kiedy nawet wywalilo korek do odpowietrzania przy wezu wiec albo korek stary (brazowy) byl zwalony albo nie z tego silnika.
temat jest o tyle wazny ze idzie lato i temperatury sie zaczna wiec bede na biezaco informowal co sie dzieje. rodzyn a przy ktorej kresce ci sie wentylator wlacza?
pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rodzyn
Złota rączka



Dołączył: 30 Lis 2005
Posty: 1340
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Pon 12:12, 03 Kwi 2006    Temat postu:

shakal napisał:
witam

u mnie skala jest chyba taka sama jak na zdjeciu ale sprawdze jeszcze raz wieczorem po wyjsciu z roboty. natomiast co do silnika i grzania sie - wczesniej na starym korku wywalilo mi polaczenie przy nagrzewnicy - podczas jazdy tylko w miescie po jakichs 5 minutach - wiec korek wogole cisnienia nie puszczal i rozwalilo mi uklad. jak zalozylem nowy korek to skala jest jak mowilem w okolicach 2 kreski natomiast uklad nie dostaje takiego cisnienia durnego jak wczesniej - raz mi kiedy nawet wywalilo korek do odpowietrzania przy wezu wiec albo korek stary (brazowy) byl zwalony albo nie z tego silnika.
temat jest o tyle wazny ze idzie lato i temperatury sie zaczna wiec bede na biezaco informowal co sie dzieje. rodzyn a przy ktorej kresce ci sie wentylator wlacza?
pozdrawiam


Wklejam ci zdjecia z opisem normalnej temperatury na moim wskazniku i miejsce w ktorym wlacza sie wentylator. A wiec: [link widoczny dla zalogowanych]

i zegar taki jak u ciebie ( Question ) [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
raf19
Klubowicz



Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 914
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tłuszcz ( mazowieckie )

PostWysłany: Pon 15:22, 03 Kwi 2006    Temat postu:

No własnie na początku tego wątku chciałem napisać ze też mam inną skalę tzn taką jak Rodzyn.Może w zegarach ze skalą "trzykreskową" po prostu nie ma elektronicznego bagnetu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gelekwwa




Dołączył: 21 Mar 2006
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-wa

PostWysłany: Pon 18:52, 03 Kwi 2006    Temat postu:

Faktycznie w nowszych zegarach jest inna skala. Jaki sens miala ta zmiana wiedza tylko inzynierowie Renault Smile
W tamtym roku wymienialem korek i zbiorniczek wyrownawczy bo mi go rozsadzilo po awarii termostatu.
Czy ktos moze sparwdzic jaki korek powinien byc w silniku Z7X??

Ps Wskaznik poziomu oleju jest.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wo__jo
Klubowicz



Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice

PostWysłany: Pon 19:32, 03 Kwi 2006    Temat postu:

Gelekwwa napisał:

Czy ktos moze sparwdzic jaki korek powinien byc w silniku Z7X??


Nie znam oznaczeń twojego samochodu ale z tego co widzę w dialogysie to w silnikach Z7X występują korki ciemno brązowe.

Cena 16 zł Laughing ciekawe czy taka jest naprawdę Question

Dla pewności podaj 4,5,6,7 znak z nr VIN (np B56R)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
chris158
Klubowicz



Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Pon 21:58, 03 Kwi 2006    Temat postu:

Ja w swoim V6 Z7X mam ciemnobrązowy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
shakal
Klubowicz



Dołączył: 30 Sty 2006
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 6:42, 04 Kwi 2006    Temat postu:

witam

widzisz rodzyn dobrze ze zwrociles uwage na ten zegar. zgadza sie - mam tez taka skale 3 stopniowa jednak wentylator od momentu nowego korka nie zalaczyl sie (chyba) jeszcze ani razu - trzeba bedzie zrobic probe. natomiast wskazowka caly czas oscyluje w granicach 2 kreski ale czesciej pod, no chyba ze dam w palnik pare razy to na chwile podskoczy ale zaraz grzecznie wraca.
doszlismy na razie do jednego - korek zalezy od auta - po nr ramy dojdziemy jaki i poki cena (10PLN:)) nie jest porazajaca to proponuje kazdemu komu grzeje sie auto zaczac wlasnie od korka.
pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Black406
Klubowicz



Dołączył: 21 Mar 2006
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 8:40, 04 Kwi 2006    Temat postu:

Mnie generalni trochę ten wskaźnik temp. denerwuje. Nie wiem czy mam dobrą temp bo nie ma żadnych cyferek. W instrukcji też nic nie ma na ten temat. W Peugeocie 406 wiedziałem gdzie mam 90 st i było ok ... a tu niestety muszę przyjąć iż jest ok ... trak na pałę. Może napisze ktoś kto posiada L II 1.8 w którym miejscu powinna znajdować się wskazówka przy normalnej temp.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rodzyn
Złota rączka



Dołączył: 30 Lis 2005
Posty: 1340
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Wto 11:19, 04 Kwi 2006    Temat postu:

Male sprostowanie: w watku w ktorym napisalem cyt:
Cytat:
A wiec u kolegi Szakal moze byc faktycznie cos nie tak - wydaje mi sie ze jednak silnik sie grzeje.
chodzilo mi o kol. Galekwwa a nie jak napisalem kol. Szakal ale i tak wiadomo o co chodzilo. Nadal sadze ze temperatura u kolegi Galekwwa jest za wysoka.

Cytat:
W tamtym roku wymienialem korek i zbiorniczek wyrownawczy bo mi go rozsadzilo po awarii termostatu.
Czy ktos moze sparwdzic jaki korek powinien byc w silniku Z7X??
i jeszcze pytanie: sam wymieniales ten zbiorniczek i czy zamieniles korki. Tzn czy zamontowales drugi zbiorniczek z korkiem ktory na nim byl czy zamieniles na swoj stary.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Renault Laguna Klub Polska Strona Główna -> Usterki i Porady Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 3 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin