Forum Renault Laguna Klub Polska Strona Główna Renault Laguna Klub Polska
LAGUNA KLUB POLSKA
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Temperatura silnika podczas stania w korkach
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Renault Laguna Klub Polska Strona Główna -> Usterki i Porady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gelekwwa




Dołączył: 21 Mar 2006
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-wa

PostWysłany: Wto 21:55, 13 Cze 2006    Temat postu:

Co sie dzieje dokladnie z temp. kiedy wiatraki tak dlugo działają ?
Spada ponizej polowy , stoi w polowie skali czy rosnie mimo pracy wentylatorów?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukeathome




Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 22:10, 13 Cze 2006    Temat postu:

Hej,

Heh Rodzyn, masz całkowitą rację jest na odwrót w stosunku do tego co napisałem, pomyłki sie zdarzają gdy robi sie milion rzeczy w jednym czasie. W V6 jest identycznie....Razz

Gelekwa no jak może wzrastać temperatura mimo wiatraków, pewnie spada duzo ponizej połowy jak sie wyłąćzyc nie chcą - masz czujnik na bloku pod maskownicą plastikową z napisem V6 injection electronique - jest blaszka z uziomem wiazek wtrysku - odkrecasz ponizej rurka i 2 czujki - blizej grodzi temperatura na deske oraz blizej chlodnicy kropka czerwona i stop.

Pozdrawiam
Piotr.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lukeathome dnia Wto 22:16, 13 Cze 2006, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukeathome




Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 22:13, 13 Cze 2006    Temat postu:

Hej

Wo_jo masz moze do lagi 1 ph 1 lub 2 serwisówke po polsku? Skad mozna ją zassac?


Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Slawek
Klubowicz



Dołączył: 18 Kwi 2006
Posty: 327
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 23:44, 13 Cze 2006    Temat postu:

Teraz jest 12 w nocy i jestem po sprawdzeniu, a wiec tak: nagrzał sie właczył sie wentylator i po 13 minutach sie wylaczyl Shocked chyba za dlugo troche Question Question

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukeathome




Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 0:31, 14 Cze 2006    Temat postu:

Masz rację 13 minut to z deka za dużo. U mnie to sie włącza na minute moze 2 i wyłącza....musisz szukac przyczyny koło termostatu. Aczkolwiek powiedz czy włącza sie koło połowy - ciut wyzej lub nizej ale nie napewno o 1 kreskę?

Pozdr.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gelekwwa




Dołączył: 21 Mar 2006
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-wa

PostWysłany: Śro 18:34, 14 Cze 2006    Temat postu:

Teoretycznie moze, np w przypadku mocno zamulonej chlodnicy oraz zepsutego czujnika wlaczajacego wentylatory Wink)
Po prostu chcialem ustalic do jakiego poziomu temperatura spada podczas takiego "maratonu" wentylatorow.

Luke, to ktory z tych czujnikow podaje dane do ECU? Bo dla mnie logiczne jest ze jeden podaje dane do kompa sterujacego wtryskiem a drugi do wskaznika na desce.... ( tak jest w wielu samochodach ale moze nie made in france hehe Wink

Ps Zaczely sie upaly wiec biore sie za wymiane czujnika w chlodnicy. Jezdzac po miescie caly czas prawie mam temp powyzej polowy......


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukeathome




Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 18:58, 14 Cze 2006    Temat postu:

Witaj

Sluchaj zmienilem czujnik ten co podaje na deske, na opakowaniu rowniez stoi napisane ze le temoin termique pour la jauge et le calculateur. czyli czujnik tempereatury na wskaznik i kalulator wtrysku.

W sumie nie wiem co do konca sądzic o tym bo objaw ktory myslałem ze zniknie nie zniknął a powinien - chodzi ze czasem trzeba przegazowac bo inaczej nie chce palic na ciepło - ale to tylko czasem. Tak jakby za bogata mieszanka czy cos. wiec pomyslałem ze czujnik temperatury - zmieniłem i nic. wiec moze ten drugi, nie wiem, jak wymysle cos to dam znac.

Masz dwa czujniki na deske ten blizej grodzi to rowniez na komputer /tak wnioskuje/ a ten blizej chlodnicy to tylko sygnalizator stop oraz czerwona kropa, ktora Ci sie swieci zanim zapalisz jak wskaznik pokazuje poziom oleju. nie wiem czy przypadkiem ten ostatni nie umie wyniuchac braku płynu w obiegu...

Oj wymieniaj czujnik - włącznik wymieniaj, bo nie ma zartów - moze wywalic uszczelkę - a w naszym przypadku 2 uszczelki a to drooooogo wychodzi. kiedys pisałem jaki to czujnik i za ile mozna kupic, napisałem zdaje sie nawet numery katalogowe eps. Ja założyłem taki i chula aż miło

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gelekwwa




Dołączył: 21 Mar 2006
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-wa

PostWysłany: Śro 20:55, 14 Cze 2006    Temat postu:

Wymienie na 100% , moze w piatek...

Co do palenia na cieplo to autodatcie wymieniaja takie mozliwe przyczyny:

Fuel pressure/delivery rate/fuel presure regulator
Fuel pump non-return valve
Engine coolant temperature sensor
Heated oxygen sensor
Engine compresion
Injectors
Engine control module.

Metoda sprawdzenia kazdego z nich jest opisana ( i wymagane parametry) wiec jak cos to moge podac.....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukeathome




Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 23:52, 14 Cze 2006    Temat postu:

Autodate mam, jednak w ECU nie wieze to sie powtarza co jakis czas i nie zawsze. Wtryski ok. Kompresja ok, moze to ze mialem niewielki dziurek w wydechu środkowym? odkąd zmieniłem nie mialem tego objawu jeszcze, wiec moze to to. bo pewnie jak wiesz nasz motor ma 9,5 bara kompresji nominalnie i pewnie doprężany jest przez wydech, ktory musi byc sprawny....

Generalnie cała ta komputerowa diagnostyka jest chałe warta dopuki sam jej nie zrobisz, serwis autoryzowany wypytuje o głupoty tak jakby pojecia nie mial o co chodzi i pewnie tak jest. Mam autodate i powazny problem z instalacją, strasznie dlugo nic nie robi i sie wiesza. nie wiem co jest bo u kumpla hula....

Inaczej mowiac jak sie nie zchrzani do konca to pewnie sie nie dowiem. Bo serwis nie pomoze, wiesz to sie nie dzieje non stop tylko raz na 50 odpalen silnika, moze czujnik temp. cieczy chłodzącej ma słabą masę - dziury na drogach. zasmaruje go takim miodzikiem na lepsze styki jak jest w skrzynce bezp. pod maską....

....dam znac co z tego wyszło...

Nr EPS czujnika włacznika dla Ciebie: Włącznik Wentylatora 06B - 1.850.647 - koszt 45 zł w intercarsie ze znizka 30% na etykiecie widnieje ze pasuje od Scenic 1.4 z 01/96, 1.6 16V, 1.6i 16V, 1.9D z 97r, 1.9dCi oraz 1.9dTi (wszystko Scenic). ten czujnik mam u siebie i hula znakomicie, nie mogę nic złego nań powiedziec.

Dzieki za info
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gelekwwa




Dołączył: 21 Mar 2006
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-wa

PostWysłany: Czw 0:12, 15 Cze 2006    Temat postu:

Dzieki za info.
Co do nieszczelnosci wydechu to nie wydaje mi sie ze to to. Sam mam gdzies na koncu niewielka. Pozatym 2 tyg temu robilem uszczelke pod jednym z kol. wydechowych , przez rok jezdzilem z wydmuchana i problemow nie bylo oprocz troche glosniejszej pracy na zimnym silniku, no moze teraz minimalnie rowniej pracuje ale to chyba autosugestia;)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukeathome




Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw 0:26, 15 Cze 2006    Temat postu:

A propos wydechu - polska podróbka srodkowego tłumika do Z7X kosztuje okolo 290 zł natomiast Bosal 500 zł a Walker /oryginalnie montowany/ to juz kosmos 1100 zł. mnie wyobraz sobie wywaliło taką dziure ze auto mocy nic prawie nie mialo - ukręciło rure /jeszcze zdrową/ z tłumika - niestety na autostradzie. Coż za pech. Ładny ma dzwiek automacik jak przyspieszasz ale marne to przypieszenie a dla dzwieku sie nie opłaca ....

Ty masz Z7X 123 kW czy 140kW? (nie wiesz jaki program byl do silnika 140kW ile to paliło itp?)

Ja osobiscie mam Z7X - 765 /przystosowany do skrzyni AD8006/

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gelekwwa




Dołączył: 21 Mar 2006
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-wa

PostWysłany: Czw 10:00, 15 Cze 2006    Temat postu:

Z7X 760( 765-automat) to jest 123 kW(12v) , a 140 kW to juz zupelnie inny silnik L7X (24V), oszczedniejszy zreszta hehe.....
Dobrze wiedziec ze mozna kupic elementy wydechu polskiej prod. do tego silnika...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Slawek
Klubowicz



Dołączył: 18 Kwi 2006
Posty: 327
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 22:49, 15 Cze 2006    Temat postu:

No i to znowu ja z moim wiecznym wentylatoem chłodnicy. Rozebrałem wszystko co sie da, przepłukałem układ pod ciśnieniem, poskładałem do kupyi jest tak: po zalaniu płynem odpalam chodzi sobie na wolnych ładnie , nagrzewa się włącza się wentylator, pracuje jakieś 3 min i się wyłącza. Po jakiś 5, 6 min włącza się znowu i znowu wyłącza po 3 min. Czyli niby wszystko ok. Ale nie. Jak zacznie się jechać np: 5km (ale to nie ma znaczenie może być i 100 km bo w czasie jazdy jest ok) i sie zatrzymam to po jakimś czasie włączy sie wentylator ale już na zawsze temp. nie chce spaść, chyba że rusze to wtedy sie wyłączy. I co Wy na to?? Mam Lagune zjawisko!!!! I już nie mam siły. Ratujcie bo będzie rozwód.[/url]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kornholio
Klubowicz



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 404
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa okolice

PostWysłany: Czw 23:22, 15 Cze 2006    Temat postu:

Slawek napisał:
Jak zacznie się jechać np: 5km (ale to nie ma znaczenie może być i 100 km bo w czasie jazdy jest ok) i sie zatrzymam to po jakimś czasie włączy sie wentylator ale już na zawsze temp. nie chce spaść, chyba że rusze to wtedy sie wyłączy. .


sorry jesli to juz bylo ale nie pamietam wiec zapytam: a wymieniales ten czujnik co podaje na szafe ? moze to tylko kwestia zlego wskazania ??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Slawek
Klubowicz



Dołączył: 18 Kwi 2006
Posty: 327
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 23:37, 15 Cze 2006    Temat postu:

No chyba nie bo wtedy by sie wyłączył wentylator Crying or Very sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Renault Laguna Klub Polska Strona Główna -> Usterki i Porady Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 7 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin